وقتی صحبت از تفریحات کیش به میان می آید همه به فکر غواصی و خرید و تفریحات شبانه کیش مثل جنگ های شادی می افتند. اما خانواده هایی که بچه های کوچک دارند با شنیدن این موارد به جای خوشحال شدن ناامید می شوند! دلیلش هم این است که این تفریحات یا به درد گروه سنی فرزندانشان نمی خورد یا با ساعت خواب آن ها هماهنگ نیست و زود خسته می شوند. اما آن ها از جاهای تفریحی کیش برای کودکان خبری ندارند؛ تفریحاتی که برای کودکان تازگی دارد.

معرفی جاهای تفریحی کیش برای کودکان


در ادامه شما را با مکان های تفریحی مناسب کودکان در کیش آشنا می کنیم، همراه ما باشید:

سواحل کیش

اگر بخواهیم یکی از راحت ترین و ارزان ترین جاهای تفریحی کیش برای کودکان را به شما معرفی کنیم، باید اسم ساحل را به زبان بیاوریم. معمولاً همه ی بچه ها از آب بازی و بازی با شن و ماسه های ساحل لذت می برند. اصلاً امکان ندارد که همراه کودکتان وارد بخش ساحلی شوید و آن ها شروع به دویدن و بازی کردن نکنند. پس حتماً همراهشان باشید و لحظات به یاد ماندنی را برای آن ها در سفرتان به کیش رقم بزنید.

سواحل کیش یکی از جاهای تفریحی کیش برای کودکان

دلفیناریوم کیش یکی از جاهای دیدنی کیش برای کودکان

شیطنت کردن دلفین ها دقیقاً شبیه بچه های پر شور و شوقی است که دائم در حال بازی کردن و بالا و پایین پریدن هستند. اگر فرزندتان بیشتر از سه سال سن دارد می توانید دستش را بگیرید و برای تماشای دلفین ها او را هم همراه خودتان به پارک دلفیناریوم ببرید. البته این جا نه تنها برای بچه ها بلکه برای والدین آن ها هم جذاب است؛ مگر ممکن است چند بار این فرصت برای شما پیش بیاید که رقصیدن یک دلفین یا نقاشی کشیدنش را ببینید؟ پس حتماً از پارک دلفیناریوم دیدن کنید زیرا یکی از مناسب ترین جاهای دیدنی کیش برای کودکان همین دلفیناریوم است.

تفریحات کیش: پارک دلفین ای جزیره کیش

جاهای دیدنی کیش برای کودکان دلفیناریوم کیش

باغ پرندگان کیش

به نظر شما این که یک فلامینگو را از نزدیک ببینید هیجان انگیز نیست؟ بچه ها همیشه در حال جست و جو و سؤال پرسیدن هستند. قدم زدن در فضایی مثل محوطه باغ پرندگان کیش می تواند آن ها را سر ذوق بیاورد. اگر با هر یک قدم یک سؤال جدید از شما پرسیدند، تعجب نکنید؛ آن ها آماده یاد گرفتن و کشف کردن چیزهای جدید هستند. باغ پرندگان یکی از جاهای تفریحی کیش برای کودکان است که همزمان با تفریح و شادی باعث افزایش اطلاعات آن ها هم می شود.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش یکی دیگر از تفریحات کیش برای کودکان

شهربازی هایلند

اگر فرزندتان اصطلاحاً از دیوار راست بالا می رود و انرژی تمام نشدنی در وجودش حس می کنید، بهترین کار برای شما این است که او را به شهربازی ببرید. با وجود وسیله های هیجان انگیزی که در شهربازی وجود دارد، آن قدر جیغ می کشید که حتماً لازم می شود یک روز کامل بخوابید تا دوباره سروحال شوید.

البته اولین جای تفریحی که به ذهن همه پدر و مادرها برای سرگرم کردن فرزندانشان می رسد، شهربازی است. یکی از جاهای تفریحی کیش برای کودکان هم شهربازی هایلند کیش است. بازی ها و امکاناتی مانند رولر کاستر آبی، رنجر، چرخ و فلک، ماشین ضربتی آبی، ماشین ضربتی برقی، سورتمه، سفینه، تاب بچه، سینما دو هزار، سیمیلاتور، قطار پلاستیکی، آبشار و رودخانه وحشی در این شهربازی برای گردشگران ارائه شده است. این که کدام وسیله را برای بازی انتخاب می کنید به گروه سنی فرزندتان بستگی دارد ولی مطمئن باشید این‌ شهربازی نا امیدتان نخواهد کرد.

شهربازی هایلند کیش یکی از جاهای تفریحی کیش برای کودکان

پدل بورد کیش

معمولاً پدر مادرها از شنا کردن فرزندانشان در دریا می ترسند و دوست ندارند آن ها را تنها داخل آب بفرستند. پدل بورد که یکی از جدیدترین تفریحات آبی جزیره کیش محسوب می شود، این امکان را برای والدین فراهم می کند تا همراه فرزندانشان تن به آب بزنند. پدل بورد تخته های از جنس چوب است که روی آن می ایستید و با کمک پارویی که در دست دارید روی سطح آب حرکت می کنید. خوبی پدل بورد این است که می توانید دو نفره از آن استفاده کنید. در این حالت فرزندتان جلوی تخته می نشیند؛ این کار هم به حفظ تعادل شما کمک می کند و هم از همراهی با فرزندتان لذت خواهید برد.

در سواحل کیش و مراکزی که تفریحات آبی را برای گردشگران مهیا می کنند، پدل بورد را به راحتی پیدا خواهید کرد. مثل همه وسایل تفریحی دیگر، بر اساس هزینه ای که می پردازید از پدل بورد در بازه زمانی مشخصی استفاده می کنید. پدل بورد علاوه بر بزرگسالان، یکی از مناسب ترین تفریحات کیش برای کودکان محسوب می شود.

تفریحات دریایی کیش: صفر تا صد پدل بورد کیش

پدل بورد کیش

پارک کودک مرکز تجاری کیش

وقتی بچه ها را همراه خود به مراکز خرید و پاساژها می برید، یکی دو ساعت اول را با ذوق و شوق همپای شما قدم می زنند. اما بعد از این مدت خسته و کلافه می شوند و کم کم بهانه گیری ها شروع می شود. در چنین شرایطی اگر پاساژی که از آن خرید می کنید، فضای مخصوص نگهداری کودک داشته باشد، خرید کردن برایتان خیلی آسان تر می شود. فرزندتان را به طبقه سوم مرکز تجاری کیش ببرید تا در فضای امن پارک کودک و شهربازی بادی کیش مشغول بازی شود و شما هم با خیال راحت و فراغ بال به خرید کردنتان ادامه دهید؛ پارک کودک مرکز تجاری کیش یکی از بهترین جاهای تفریحی کیش برای کودکان شناخته شده است.

اجاره کالسکه بچه در کیش

این که والدین بخاطر همراه داشتن فرزندان نوپای خودشان نتوانند با خیال راحت در فضای زیبای جزیره کیش گشتی بزنند عادلانه به نظر نمی رسد. از طرفی در آغوش گرفتن بچه ها هم خسته کننده است و هر کسی نمی تواند چند ساعت این کار را انجام بدهد. همراه بردن کالسکه هم اگر با هواپیما سفر کرده باشید کار سختی به حساب می آید و دردسرهای خاص خودش را دارد. راه حل این مشکل اجاره کردن کالسکه بچه در کیش است که با جست و جو کردن در اینترنت راحت پیدا می شود. سایت های مخصوص این کار، به صورت روزانه و ساعتی کالسکه اجاره می دهند. شما حتی می توانید با پرداخت هزینه اضافه کالسکه را دم در هتلتان تحویل بگیرید.

اجاره کالسکه بچه در کیش

پارک ماسه کیش

بازی کردن با ماسه ها یکی از جذاب ترین سرگرمی ها برای کودکان است. این بازی نه تنها آن ها را سرگرم می کند بلکه باعث افزایش مهارت های ذهنی و حرکتی شان هم می شود. در تمام دنیا از ماسه بازی به عنوان سرگرمی و آموزش برای کودکان یاد می شود؛ سر زدن به پرک ماسه کیش بهترین بهانه برای شاد کردن کودکتان و همچنین آموزش آن ها به شمار می رود.

پارک ماسه کیش

تفریحات کیش مناسب کودکان در کیش چیست؟

سواحل کیش – پارک دلفین های کیش – باغ پرندگان – شهر بازی هایلند – پدل بورد – پارک ماسه

پیشنهاد برای والدینی که با نوزاد نوپای خود به کیش سفر می کنند چیست؟

اجاره کالسکه بچه در کیش یک پیشنهاد عالی برای والدینی که نوزاد نوپا همراهشان است.

پارک کودکان در کدام مرکز خرید قرار دارد؟

زمانیکه فرزندانتان را همراه خود به خرید می برید، پیشنهاد می کنیم به مرکز تجاری کیش بروید تا هم با خیال راحت شما به خریدتان بپردازید و هم کودکانتان در پارک کودک مرکز تجاری کیش مشغول بازی شوند

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.