گردشگران زیادی این روزها سفر به جزیره زیبای کیش را برای تفریح و دوری از کارهای روزمره خود انتخاب می کنند؛ کیش نگین درخشان خلیج فارس در تمام روزهای سال پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران و حتی کشورهای خارجی است.

این جزیره زیبا به داشتن تفریحات هیجان انگیز و جذابش معروف است، از تفریحات دریایی مانند کیبل اسکی، جت اسکی، پاراسل کیش گرفته تا تفریحات غیر آبی مانند بانجی جامپینگ، زورب بال، بانجی شوتینگ و کلی تفریحات دیگر که نام بردن آن ها شما را بیشتر به سمت سفر به این جزیره می کشاند.

یک سری تفریحات دیگر در کیش به گوشتان می خورد که نه تفریحات آبی حساب می شود و نه تفریحات غیرآبی که به آن بیشتر تفریح بر روی آب می گویند؛ بله تفریح روی آب، بدون اینکه خیس شوید یا غرق شوید. تفریحی مهیج و کمی متفاوت.

کشتی های تفریحاتی کیش عضو این دسته از تفریحات و خوش گذرانی هاست که شما با سفری کوتاه مدت ولی شگفت انگیز و جذاب بر روی آب های خلیج فارس، ساعاتی از عمرتان را متفاوت می گذرانید. ما در اینجا به شما یکی از این کشتی های تفریحاتی با نام کشتی تفریحی نوید دریا کیش معرفی می کنیم.

گشت و گذار در کشتی تفریحی نوید دریا کیش


یکی از پرطرفدارترین، زیباترین و پرآوازه ترین کشتی های تفریحاتی کیش به نام کشتی تفریحی نوید دریا کیش با برگزاری گشت های ویژه و بی نظیرش دل هر گردشگری را به سمت خود می رباید.

این کشتی بزرگ با داشتن سالنی سرپوشیده و عرشه ای بزرگ، مکان را برای لذت از تماشای منظره این جزیره خارق العاده برای گردشگران تور کیش محیا می کند. کشتی تفریحی نوید دریا کیش در عرشه خود کافی شاپی دارد که می توانید با نوشیدن یک فنجان قهوه در عرشه، از دیدن منظره دریای نیلگون خلیج فارس لذت ببرید.

گشت و گذار در کشتی تفریحی نوید دریا کیش

سرو شام ، اجرای موسیقی های زنده و شاد و همچنین اجرای استندآپ کمدی در فضای سرپوشیده کشتی برگزار می شود که لحظات شاد و سرگرم کننده ای را برای شما رقم می زند.

بیشتر بخوانید : معرفی تفریحات غیر آبی کیش

در ضمن این کشتی دارای سه سالن A، B و Cمی باشد که اجرای موزیک زنده در سالن Aمی باشد و مهمانانی که در سالن های Bو Cهستند از طریق نمایشگرهای LCD می توانند از هنرنمایی های گروه موسیقی لذت ببرند.

امکانات کشتی تفریحی کیش

گشت کشتی تفریحی نوید دریا کیش حدود دو ساعت طول می کشد و شما باید نیم ساعت قبل از حرکت کشتی در محل حضور داشته باشید، زیرا حرکت کشتی دقیق و بدون تاخیر است.

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره پیست باگی کیش

زمانیکه که کشتی تفریحی نوید دریا کیش را رزرو می کنید هزینه پرداختی شما شامل هزینه شام ، موزیک زنده و اسنت آپ کمدی می باشد و دیگر لازم نیست که داخل کشتی هزینه های جداگانه ای بابت آن ها پرداخت کنید؛ در ضمن بهتر است بدانید که هر بلیط مخصوص یک نفر است و کودکان زیر ۳سال ملزم به تهیه بلیط نیستند.

نگران به هم خوردن برنامه های دیگرانتان در طول روز نباشید زیرا این کشتی همه روزه در ۲ سانس مختلف از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰ و ۲۳ الی ۱بامداد حرکت می کند و پس از دو ساعت خوش گذرانی و گشت در آب های نیلگون خلیج فارس به ساحل باز می گردد.

قیمت بلیط کشتی تفریحی کیش

قیمت بلیط کشتی تفریحی نوید دریا چقدر است؟

قیمت بلیط این کشتی تفریحی مصوب توسط سازمان منطقه آزاد کیش در سال ۹۸ به مبلغ ۹۲۰۰۰تومان اعلام شده و گردشگران تور کیش می توانند از طریق سایت های رزرو بلیط تفریحات با تخفیف های متنوع آن را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید : پنج پیشنهاد جذاب برای کافه گردی در کیش

البته فراموش نکنید که هزینه استفاده از کافی شاپ و یا عکاسی به صورت جداگانه توسط مهمانان پرداخت می شود.

تفریحات کیش

 

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.