در میان لیست تفریحات کیش که بسیار هم متنوع و زیاد هستند پیست باگی کیش نیز وجود دارد. باگی یکی از جالب‎ترین و مهیج‎ترین تفریحات جزیره است که در میان گردشگران نیز محبوبیت زیادی را کسب کرده است.

پیست باگی کیش یعنی تجربه یک تفریح بی نظیر به سبک ماجراجویی و هیجان


در پاسخ به این سوال که باگی چیست باید گفت؛ باگی یک وسیله نقلیه موتوری با چرخ‏‎های بزرگ است که بیشتر برای اهداف تفریحی و ماجراجویانه کاربرد دارند و به صورت چرخ باز و بدون بدنه کامل ساخته می شوند و میله هایی وظیفه حفاظت از جان سرنشینان را بر عهده می‌گیرند. باگی ها تنوع بسیار زیادی دارند اما اصول ساخت آنها تقریبا مشابه است که می تواند تپه های شنی، سواحل و بیابان ها را به راحتی زیر پا بگذارد. شما می توانید این تفریح را در کنار دوستان و خانواده در پیست های باگی که به این منظور ساخته می‎شوند انجام دهید و از آن لذت ببرید.

باگی تفریحی هیجان انگیز در کیش

زمانی که شما خیالتان از بابت حفظ شدن جان و ایمن بودن سرنشینتان راحت باشد می توانید نهایت لذت رانندگی را از این وسیله همه فن حریف ببرید؛ این باگی های تفریحی هیجان انگیز با نصب کمربند ایمنی که همانند باگی های حرفه ای می شود، شما را به صندلی محکم میبندد تا از جان شما محافظت کند.

البته بهتر است بدانید که زمان لذت از این تفریح خارق العاده ۱۵ الی ۲۰ دقیقه می باشد.

آژانس مسافرتی سالیان سفر به عنوان مجری تورهای کیش بهترین تور کیش با قیمت مناسب را به شما معرفی می نماید. همچنین برای آگاهی از قیمت پیست باگی کیش، شما می توانید نگاهی به لیست قیمت تفریحات کیش بیندازید.

تور باگی کیش دارای یکی از معروف ترین پیست های باگی است که در پیست خاکی این جزیره برگزار می شود. گردشگران می‎ توانند با ماشین های باگی دو نفره در مسیر ۴۰۰ متری رانندگی کنند و نهایت لذت را از این تفریح هیجان انگیز داشته باشند. نکته جالب توجهی که در خصوص تور باگی کیش وجود دارد این است که شما می توانید با شرکت در برخی از تورها در حین استفاده از پیست باگی، از دیگر مکان های گردشگری کیش هم بازدید کنید.

به پیست باگی جزیره کیش بروید و از این تفریح لذت ببرید ولی اگر کار با ماشین باگی و یا قوانین مربوط به پیست آن را بلد نیستید اصلا نگران نباشید. یک راهنمای حرفه ای باگی همراه شما خواهد بود و شما بتوانید با خیالی آسوده از اینکه خطری تهدیدتان نمی‎کند، از باگی سواری در جزیره رویایی کیش لذت ببرید.

اگر بخواهید درباره تاریخچه خودروهای باگی بیشتر بدانید باید گفت این خودروها اولین بار در دهه ۵۰ تولید شده اند اما نه به شکل پیشرفته امروزی. در حال حاضر این خودروها نسبت به مدل های اولیه خود تفاوت هستند و قیمت بالایی دارند.


آدرس پیست باگی در جزیره زیبای کیش

پیست باگی کیش یکی از پرطرفدارترین تفریحات هیجان انگیز، در مجموعه پارس سافاری کیش قرار دارد که آدرس این مجموعه را برای شما عزیزان در نقشه زیر قرار داده ایم.

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.