اسب سواری یکی از تفریحات پرطرفدار و جذاب مردم ایران و سایر نقاط جهان می باشد که به این منظور مسئولین گردشگری جزیره کیش، موقعیت مناسبی را برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم آورده اند تا اگر به اسب سواری علاقه مند هستند و قصد سفر به جزیره کیش را دارند این تفریح را هم از دست ندهند.

این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید، زیرا قرار است نکات مفیدی درباره سوارکاری در جزیره کیش ، این تفریح هیجان انگیز در اختیارتان قرار دهیم.

یکی دیگر از تفریحات مهیج و مورد علاقه گردشگران تور کیش اسب سواری در باشگاه اسب سواری در جزیره کیش است که تجربه به یادماندنی برای علاقمندان به سوارکاری را رقم می زند.

تجربه اسب سواری در کیش


باشگاه اسب سواری کیش یکی از حرفه ای ترین باشگاه های واقع در شمال جزیره کیش است که میزبان علاقمندان آماتور و حرفه ای در کیش می باشد و با امکاناتی پیشرفته و با داشتم بیش از ۵۰ رأس اسب از نژادهای گوناگون می تواند خاطره به یادماندنی را برای علاقمندان به این تفریح یا بهتر بگوییم این ورزش استثنایی بسازد.

باشگاه سوارکاری کیش در سال ۱۳۷۲ به منظور برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تأسیس شده و تاکنون توانسته با بهره گیری از ظرفیت های بالای جزیره زیبای کیش و تلاش متخصصان آن بخش امکاناتش را به استانداردهای جهانی نزدیک کند؛ پیست کورس استاندارد، مانژ صحرایی، محوطه بزرگ و اصطبل های استاندارد شواهدی بر اثبات این ادعا هستند.

تجربه اسب سواری در کیش

پیشنهاد می کنیم که اگر در حال برنامه ریزی برای یک سفر رویایی به کیش هستید و به دنبال رزرو تورهای کیش می گردید و یا در محل اقامتتان در یکی از هتل های کیش هستید حتما در میان برنامه های تفریحی تان باشگاه سوارکاری جزیره کیش را جای دهید و از امکانات این مجموعه استفاده کنید.

البته شما می توانید در کنار سوارکاری در جزیره کیش از امکانات شترسواری هم لذت ببرید، زیرا جزیره کیش جزء معدود مناطق گردشگری در ایران است که چنین امکانات مهیج و جذابی را برای گردشگران به وجود آورده است.

باشگاه سوارکاری کیش کجاست؟

باشگاه سوارکاری کیش در شمال این جزیره محبوب و در کنار دهکده المپیک واقع شده است که به همین منظور به آن باشگاه سوارکاری المپیک کیش نیز می گویند. این باشگاه اسب سواری از شرق به بلوار حریره محدود می شود و از جانب غرب به بلوار المپیک دسترسی دارد.

مکان های دیدنی کیش: شهر باستانی حریره کیش

در شمال مجموعه ورزشی، جاده کرانه قرار گرفته و در جنوب آن نیز بلوار میرمهنا وجود دارد. همانگونه که در نقشه زیر مشاهده می نمایید، شهر باستانی حریره، شهرک میرمهنا، شهرک صنعتی ۲ و شهرک آب و برق به باشگاه اسب سواری کیش دسترسی راحتی دارند.

باشگاه سوارکاری کیش کجاست؟

باشگاه سوارکاری جزیره کیش با مساحتی در حدود ۶ هزار متر مربع ساخته شده که در خود همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم ۵۰ راس اسب از نژادهای متنوعی چون تربرد، دوخون، دره شوی و عرب تحت نگه داری و سرپرستی نیروی انسانی کارآزموده قرار گرفته است.

کادر درمانی و درمانگاه دامپزشکی برای محافظت از سلامت اسب ها در این باشگاه به طور مناسبی فعالیت می کند و مراقبت های ویژه ای در آن به عمل می آید. در ضمن استفاده از باشگاه اسب سواری کیش برای آقایان و بانوان امکان پذیر است و هیچ محدودیت جنسیتی در آن جا وجود ندارد.

همچنین وجود مانژ صحرایی برای گشت های آزاد، طراحی و ساخت جایگاه های کافی و پیست کورس در مجموعه باعث شده که میزبان مسابقات اسب دوانی کشوری حتی در فصول سرد برقرار باشد.

هتل های نزدیک به باشگاه سوارکاری کیش

باشگاه سوارکاری کیش از سمت شرق خود به هتل گلدیس کیش تنها با چند دقیقه پیاده روی دسترسی نزدیکی دارد. در سمت راست مجموعه هم هتل اسپادانا کیش که یک هتل دو ستاره در این جزیره می باشد و کمی دورتر از هتل گلدیس است، اما نسبت به سایر هتل ها به باشگاه سوارکاری جزیره کیش نزدیک تر است.

هتل های کیش: رزرو تور هتل گلدیس کیش

همچنین هتل آفتاب شرق در سمت چپ باشگاه و دهکده المپیک قرار گرفته است.

دسترسی های باشگاه اسب سواری کیش

باشگاه اسب سواری کیش به استخر المپیک و باشگاه بانجی جامپینگ نزدیک است و با چند دقیقه پیاده روی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

شهر زیرزمینی کاریز در جنوب دهکده المپیک و شهر باستانی حریره در شمال باشگاه مورد دسترس است. مراکز خرید کیش مانند دامون، مرکز خرید پادنا و بازار هرمز هم به مجموعه ورزشی نزدیک است که اگر بعد از سوارکاری هوس خرید و تهیه سوغاتی به سرتان زد، می توانید به راحتی به این مراکز خرید بروید و از خرید سوغاتی لذت ببرید.

دسترسی های باشگاه اسب سواری کیش

یکی دیگر از مزایای باشگاه سوارکاری کیش نزدیکی به بندرگاه کیش است، مکانی که کشتی های تفریحی در آن جا لنگر انداخته و منتظر علاقمندان سفرهای چند ساعته بر روی آب های نیلگون خلیج فارس هستند؛ شما می توانید طوری برنامه ریزی کنید که قبل از حرکت کشتی های تفریحی کیش، عصر را در باشگاه اسب سواری کیش باشید و از اسب سواری لذت ببرید، سپس شام را بر روی آب های خلیج فارس میل کنید.

تفریحات کیش: همه چیز درباره کشتی های تفریحاتی کیش

ساعت کار باشگاه سوارکاری در جزیره کیش

باشگاه سوارکاری در جزیره کیش در تمام فصول و همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر میزبان علاقمندان به سوارکاری است. این مجموعه ورزشی بزرگ دارای کافی شاپ و رستوران هم هست که استفاده آن برای عموم آزاد می باشد.

 

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.