با سفرنامه کیش با کلی خاطرات و تجربه سفر، در کنار شما هستیم. این بار، خانم مهشاد عبداللهی که ۲۲ سالشون هستند به همراه خانواده محترمشان، خاطرات سفر به کیش را برای ما ارسال کردند؛ با ما همراه باشید.

سفرنامه کیش با خاطرات متفاوت و شیرین

مرداد ۹۸ بود که مصادف با عید قربان، منو پدر و مادرم تصمیم گرفتیم به کیش سفر کنیم، تقریبا از ۳ هفته قبلش دنبال یه تور با قیمت مناسب و کیفیت خوب بودم، آژانس های مختلف رو می گشتم اما در نهایت به آژانس سالیان سفر رسیدم، چون مصادف با عید قربان بود قیمتا تصاعدی بالا رفته بود ولی این آژانس با کیفیت مناسب و قیمت خوب یه تور به من معرفی کردند و من هم رزرو کردم.

تور ۴ شب و ۵ روز با پرواز ماهان و هتل ۴ ستاره لیلیوم انتخاب کردیم و عازم سفر شدیم که وقتی بدون تاخیر به فرودگاه کیش رسیدیم و از سالن فرودگاه خارج شدیم ترانسفر هتل منتظر ما بود، یه خانوم خوش برخوردی هم جلو نشسته بود که ایشون لیدر ما بودند.

فاصلمون از فرودگاه تا هتل لیلیوم که رزرو کرده بودیم ۵ تا ۱۰ دقیقه بود، تو این فاصله لیدر هتل در مورد مراکز دیدنی و تفریحی و مراکز تجاری و خرید کیش راهنماییمون کرد و در مورد تاریخچه کیش هم مطالب جالبی گفت که ما تاحالا به گوشمون نرسیده بود.

بعد ۱۰ دقیقه ما به هتل لیلیوم رسیدیم، خوش آمدگویی داشتن که با آب انبه پذیرایی می کردند و بعد از پذیرایی ما سریع سراغ کارای پذیرش و کارای هتل رفتیم که به سرعت کارامون انجام شد و اتاقامون رو دریافت کردیم.

شب اول چون خسته بودیم و حوصله گشت نداشتیم، یه مقدار رفتیم اطراف هتل رو گشتیم و وارد هتل لیلیوم شدیم، داخل هتل کانتر گردشگری بود که آفرهای جاهای گردشگری کیش رو ارائه می داد.

همچنین هتل لیلیوم هم برای ما گشت جزیره کیش رو در نظر گرفته بود که می تونستیم رایگان استفاده کنیم ولی باید از قبل رزرو می کردیم که البته ما هم این گشت جزیره کیش رو اون شب برای فردا ساعت ۴بعداز ظهر رزرو کردیم.

گشت جزیره کیش

وقتی هم که وارد اتاقامون شدیم، از اونجایی که این هتل نوساز هست، بسیار اتاق های تمیز و لوکسی داشتند که به نظر من در بین هتل های ۴ ستاره، درجه هتل ۵ ستاره رو به خودش اختصاص داده بود.

سفرنامه کیش / روز دوم

ساعت ۹ صبح بیدارشدیم و به رستوران هتل رفتیم که صبحانه بخوریم، صبحانه ها بسیار با کیفیت بودند که از انواع اقسام آب میوه ها، قهوه و شیرگرم، ژامبون و سوسیس و خیلی از صبحانه های خوشمزه دیگه هم اونجا بودند که می تونستیم استفاده کنیم؛ البته تا ساعت ۱۰ سرویس دهی داشتند.

همچنین اینو بگم که در ورودی رستوران، ۲ نفر آقا ایستاده بودند و بهمون کارت مخصوص عکاسی دادند که می تونستیم بریم پایین رزرو کنیم، که به صورت هدیه بهمون یه قطعه عکس می دادند. ما هم برای ۲ ساعت بعدش برنامه عکاسی رو رزرو کردیم و رفتیم پایین که ازمون عکس بگیرند.

به محیط سرسبزی که نزدیک به هتل که مخصوص عکاسی بود رفتیم و یه آقای خوش برخوردی از ما عکاسی کرد؛ از اونجایی که اون عکس خیلی قشنگ بود، باعث شد که علاوه بر اون عکس هدیه، کلی عکس دیگه بندازیم و خریداری کنیم.

تا ساعت ۴ اونجا سرگرم بودیم که با یه ترانسفر دنبالمون اومدن که یه مینی بوس کوچک مدرن بود و علاوه بر ما، از هتل های نزدیک به هم گردشگرای دیگه هم سوار کردند و مارو برای گشت جزیره کیش بردند.

گشتمون از ساعت ۴ تا تقریبا ۸ شب طول کشید و از چند جا دیدن کردیم. اولین جایی که رفتیم شهر زیرزمینی کاریز بود که خب یه ورودی هم ازمون می گرفتن…