درست است که تفریحات متعدد جزیره کیش، این جزیره را به یکی از توریستی ترین مناطق ایران تبدیل کرده است و تجربه تمام این تفریحات هیجان انگیز، حداقل به ۳ یا ۴ تور کیش احتیاج دارد! اما بعضی از این تفریحات هستند که از دست دادن شان می تواند نقطه تاریکی در سفر به کیش محسوب شود.

یکی از آن تفریحات هیجان انگیز که به جرأت می توان گفت در بین دو سه مرکز تفریحی اول کیش قرار دارد پارک کیبل اسکی کیش است که بزرگ ترین کیبل اسکی جهان محسب می شود و به سبب قرارگیری در آب های نیلگون خلیج فارس محبوبیت بسیار زیادی در میان گردشگران داخلی و خارجی تور کیش دارد.

معرفی پارک کیبل اسکی کیش


مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی کیش یکی از بهترین گزینه های هیجان انگیز جزیره کیش است.

این سایت همچنین نخستین سایت اسکی خاورمیانه محسوب می شود و به سبب همین قدمت، پیشرفت های فراوانی را به چشم دیده است. کیبل اسکی کیش ۸۶۱ متر طول دارد و تمام رده های سنی (از ۳ سال تا ۹۳ سال) می توانند از تجربه هیجان انگیز اسکی روی آب در جزیره کیش بهره مند شوند.

از دیگر ویژگی های مطرح این سایت که آن را از سایر سایت های جهانی متمایز می کند، امکان استفاده ۱۲ نفر به صورت همزمان از این پارک است. این سایت بزرگ که به واسطه وجود درختان پرشمار نارگیل از زیباترین مناطق جزیره کیش محسوب می شود، امکانات رفاهی فراوانی را هم به مهمان هایش ارائه می دهد تا گردشگران بتوانند با آسودگی به استراحت در این محل بپردازند.

وجود رستوران بزرگ، کافی شاپ، آلاچیق های متعدد، اسکله بزرگ تفریحی، محل شنای آقایان، پارکینگ و بسیاری تسهیلات دیگر این منطقه را به یکی از بهترین مناطق تفریحی کیش تبدیل کرده است.

تفریحات کیش: صفر تا ۱۰۰ بولینگ مریم کیش

پس اگر می خواهید که با سرعت ۶۲ کیلومتر بر ساعت روی آ‌ب های خلیج فارس سر بخورید، پارک کیبل اسکی کیش را به هیچ وجه از دست ندهید.

امکانات پارک کیبل اسکی کیش

امکانات پارک کیبل اسکی کیش

جالبه بدانید این مجموعه تفریحی با داشتن امکانات بسیار زیاد برای راحتی هر چه بیشتر علاقه مندان به محبوب ترین مرکز تفریحی کیش تبدیل شده است. در پارک کیبل اسکی کیش امکاناتی مانند رختکن و دوش، سکوی شروع اسکی، اتاق آموزش، فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص ورزش کیبل اسکی و همچنین غرفه ها وجود دارند که می توان استفاده کرد.

تمامی این امکانات بهترین فرصت را برای لذت از اسکی برای شما فراهم می نماید که همه افراد در تمام سنین از ۳ سال تا ۹۳ سال می توانند از این تفریح به یاد ماندنی لذت ببرند.

مسافت پارک کیبل اسکی

همانطوری که در بالا به آن اشاره کردیم پارک کیبل اسکی کیش اولین و بزرگترین سایت اسکی در خاورمیانه محسوب می شود که دارای جاذبه های بسیار زیاد و منحصر به فردی است. مساحت مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی در این جزیره زیبا به اندازه ۸۶۰ متر است و دارای عرضی به اندازه ۱۶۰ متر می باشد که به طور کلی یک مجموعه تفریحی بسیار بزرگ در کیش را تشکیل می دهد.

ارائه خدمات و امکانات در این مکان بسیار بی نظیر است و برای اینکه سرویس دهی بهتری برای علاقه مندان این ورزش انجام شود ۵ برج در خلیج فارس نصب شده است که با سرعت ۲۸ تا ۶۲ کیلومتر در ساعت برای کیبل اسکی سرویس دهی می دهند.

جاذبه های کیش: پارک شهر کیش کجاست؟

آموزش توسط مربیان حرفه ای در کیبل اسکی

آموزش توسط مربیان حرفه ای در کیبل اسکی

در این مجموعه مربیان حرفه ای وجود دارند که آموزش کامل را به افراد می دهند. در این مجموعه بزرگ اتاق هایی مخصوص آموزش قرار دارد که افرادی که به این ورزش مهیج علاقه دارند و قصد استفاده از آن را دارند می توانند در این کلاس ها حضور یابند، تا در این کلاس ها آموزش نحوه استفاده از اسکی و سایر تجهیزات را آموزش ببینند.

آدرس مجموعه تفریحی کیبل اسکی

آدرس مجموعه تفریحی کیبل اسکی

کیش، ساحل شرقی، خیابان پروین اعتصامی، نزدیک به اسکله بزرگ تفریحی

 

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.