سفر به کیش بدون خرید امکان پذیر نیست! کیش جزو آن دسته از مقاصد محبوب برای سفر است که با مراکز خرید جورواجور پر شده است. جزیره کیش بازارها و مراکز خرید متنوعی دارد؛ این مسئله به قدری قابل لمس است که چه بخواهید از بازار سنتی کیش خرید کنید یا بخواهید در فضای یک پاساژ مدرن قدم بزنید، کیش برای شما یک گزینه روی میز خواهد گذاشت. بازار چینی ها در کیش یکی از همین گزینه هاست که قرار است بیشتر در مورد آن بدانید.

اجناس بازار چینی ها در کیش


برعکس تصوراتی که در ذهن عموم شکل گرفته، اجناس چینی همیشه هم بی کیفیت نیستند! این که از کجا خرید کنید و چقدر هزینه کنید بدون شک در کیفیت خرید شما اثر زیادی خواهد داشت. اگر تور کیش رزرو کرده اید و برای خرید کردن دو سوال همیشگی «از کیش چی بخرم؟» و «چی تو کیش ارزونه؟» در ذهن شما نقش بسته است، با ما در این مقاله همراه باشید.

بازار شهر چین در کیش یکی از آن فروشگاه هایی است که همه اجناسش را از کشور چین وارد می کند. نکته جالب در مورد این فروشگاه این است که به جز اجناسش، فروشنده های آن هم شهروندان چینی هستند.

اجناس بازار چینی ها در کیش

اگر به سنت و فرهنگ چینی ها علاقه مند هستید، بازار شهر چین کیش جای خوبی برای شما خواهد بود. کسانی که به دنبال خرید لباس های سنی چینی هستند می توانند در این پاساژ به راحتی به خواسته خود برسند. کیمونو نام این لباس های سنتی است که به احتمال زیاد در فیلم و سریال های محصول چین حتماً آن ها را دیده اید.

این لباس برای مردم چین ارزش زیادی دارد و معمولاً در مراسم های مهم مثل مراسم عروسی آن را به تن می کنند. البته بعضی از زنان و مردان مسن از کیمونو به عنوان لباس هر روز خود استفاده می کنند. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید کیمونو یک لباس بلند با یقه ضربدری و آستین های گشاد است که رنگ های شاد و متنوعی هم دارد. تا به حال معنی کلمه کیمونو برای شما سوال شده است؟ این کلمه در زبان چینی ادب و احترام ترجمه می شود.

مراکز خرید کیش: هر آنچه که درباره بازار عربهای کیش باید بدانید

حال که با مختصری از چیزی ها آشنایی شده اید، نوبت معرفی دقیق تر بازار چینی ها در کیش است؛ در این بازار تقریباً هر چیزی که به فرهنگ چین مرتبط باشد را پیدا می کنید. جذاب ترین بخش این فروشگاه، بخش پارچه های آن است. جایی که پر از رنگ و طرح های مختلف است؛ پارچه هایی با طرح گل و شکوفه که به لطافت همان شکوفه هایی بهاری هم هستند. تنوع پارچه های این پاساژ آن قدر زیاد هست که امکان سر در گم شدن میان این همه رنگ هم زیاد است.

ساعت کاری بازار کیش چین

البته به غیر از این موارد کالاهایی مثل کیف، کفش و لوازم خانگی هم در این محدوده پیدا خواهید کرد. قیمت اجناس بازار شهر چین در کیش نسبت به جاهای دیگر ارزان محسوب می شود و به همین دلیل هم طرفداران زیادی بین خریداران دارد. فصل حراج در کیش زمان مناسبی برای خرید از این مرکز خرید محسوب می شود.

شعبه های بازار شهر چین کیش

این که از کلمه بازار استفاده می کنیم منظورمان فروشگاه های بزرگ با حجم زیادی از اجناس متنوع است. یکی از شعبه های این بازار در طبقه دوم مرکز خرید پانیذ کیش قرار دارد که اجناس تمام و عیاری هم برای مشتریانش ارائه می کند.

شعبه های بازار شهر چین کیش

ساعت کاری بازار کیش چین

بازار کیش چین هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح و تا ساعت ۲بعد از ظهر به فعالیت خودش ادامه می دهد. از ساعت ۲ تا ۵ بعد از ظهر مغازه ها بسته می شوند و بعد از ساعت ۵ مجدداً در فروشگاه ها به روی مشتریان باز می شود. شب ها هم حدود ساعت ۱۱ شب یکی یکی همه مغازه ها بسته می شوند، پس اگر قصد خرید دارید تا قبل از ساعت ۱۱ شب به بازار چینی ها در کیش مراجعه کنید.

آدرس بازار شهر چین در کیش

کیش – بلوار مروارید – کمی بالاتر از بازار مروارید

البته می توانید از طریق نقشه زیر هر کجای کیش که هستید خودتان را به بازار شهر چین کیش برسانید.

 

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.