ایرلاین کیش ایر یکی از معتبرترین ایرلاین های کشورمان که بسیاری از سفر ها از جمله تور کیش را پوشش میدهد این بار مسیر مشهد – چابهار – مشهد را مورد بهره برداری قرار داده است .

به گزارش روابط عمومی سازمان مناطق آزاد کیش، با توجه به تقاضای بالای مسافران و جهت سهولت برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا ( علیه السلام ) و همچنین استفاده هرچه بیشتر از جاذبه های گردشگری منطقه آزاد چابهار ، پرواز مشهد چابهار مسیر جدید کیش ایر شده است .

همچنین قابل توجه است که این پروازها هر هفته روزهای یکشنبه برقرار است و از ۲۶ دی ماه نیز شروع به بهره برداری از این خط هوایی میگردد.

هزینه بلیط این پرواز با ایرلاین کیش ایر در رنج قیمت بلیط کیش میباشد .

کیش ایر با استفاده از هواپیما فوکر در خط پروازی مشهد – چابهار – مشهد کیفیت این خط را تضمین میکند .

از این رو پیش بینی میشود با توجه به موقعیت چابهار به عنوان منطقه آزاد همچون کیش ، مسافران زیادی را در قالب سفرهای تفریحی و تجاری روانه این منطقه کند .

پس مطمئنا اگر مسافرین مشهد قصد سفری خوب که هم تراز با تور کیش از لحاظ کیفیت و آرامش را دارند ، از این پس مقصد چابهار را نیز در لیست سفرهای خود قرار دهند .

و از طرفی دیگر ، مسافران چابهار نیز میتوانند برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا ( علیه السلام ) و دیگر جاذبه های گردشگری مشهد از جمله بازار ها و پاساژ های بزرگ ، هتل ها و رستوران های مجلل و همچنین مراکز تفریحی بیشمار مشهد با پروازی مستقیم و با کیفیت ایرلاین کیش ایر تجربه کنند .

سفر خوبی را برای هموطنان مشهدی و چابهاری کشورمان آرزومندیم .

منبع: www.tourtokish.com