جزیره کیش، نگین درخشان خلیج فارس و یکی از مهم ترین مقصدهای گردشگری جنوب ایران محسوب می شود. موقعیت جغرافیایی و تفریحات دریایی بی نظیر این جزیره، باعث شده که این مکان زیبا، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شود.

در جزیره کیش، هتل های لوکس و لاکچری فراوانی وجود دارد که با امکانات و خدمات مختلفی که ارائه می دهند و به ۳، ۴ و ۵ ستاره تقسیم می شوند.

سهولت در رفت و آمد، نزدیکی به مراکز خرید، نزدیکی به مراکز تفریحاتی و گردشگری، خدمات و امکانات مورد نیاز باعث شده که انتخاب هتل به یکی از دغدغه های گردشگران تبدیل شود.

در مطلبی که در حال مطالعه آن هستید به بررسی تفاوت ها و محبوبیت های مختلف هتل های ۵ ستاره کیش می پردازیم.
هتل های ۵ ستاره کیش معمولا در یک سطح قیمتی هستند و در بعضی از امکانات، یکسان می باشند ولی علاوه به این، امکانات و خدمات متنوعی ارائه می دهند که این موضوع، باعث تفاوت این هتل ها می شود.

هتل پنج ستاره ترنج کیش یکی از زیباترین هتل های ۵ ستاره کیش بر روی دریا

هتل پنج ستاره ترنج کیش

هتلی با طراحی منحصر به فرد و زیبا بر روی دریا در منطقه شمال غربی جزیره کیش که نمونه اش را در جزایر مالدیو و کارائیپ می توان دید. هتل ۵ ستاره ترنج کیش در دو فاز تعریف شده، فاز دوم این هتل به صورت طبقاتی و ساحلی است اما فاز اول هتل بر روی آب شناور است و نمای رویایی را به خودش اختصاص داده است. اگر دوست دارید صدای موج دریا را بشنوید و از دیدن بازی ماهی ها در کف اتاقتان لذت ببرید، حتما این هتل را انتخاب کنید.

رستورانی به نام خورشید در این هتل قرار دارد که با کف شیشه ای بر روی دریا و طراحی حیرت انگیزش، هتل ترنج کیش را جذاب کرده و باعث شده که یک خاطره به یادماندنی از صرف غذای خوشمزه را به ارمغان بیاورید.

از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره می توان به سالن ماساژ، یوگا، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سرزمین بازی کودک و حمام آفتاب اشاره کرد.

آدرس: جزیره کیش – ابتدای جاده جهان – بین میدان جاسک و کلبه هور


هتل ۵ ستاره داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش کیش

یکی دیگر از پرطرفدارترین هتل های ۵ ستاره کیش ،هتل داریوش است. هتلی که علاوه به محل استراحت برای گردشگران، با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید به یکی از جاذبه های توریستی کیش تبدیل شده است.

این هتل ۵ ستاره علاوه بر معماری خیره کننده اش، چشم اندازی زیبا را به سواحل خلیج فارس داده که یکی از مزایای آن محسوب می شود.

هتل داریوش کیش امکانات تفریحی و رفاهی متنوع و خدمات کامل تری نسبت به بقیه هتل های ۵ ستاره کیش دارد؛ مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین های ورزشی بخشی از امکانات این هتل محسوب می شود.

بهتر است بدانید با رزرو هتل ۵ ستاره داریوش از تخفیف این هتل برخوردار می شوید.

امکانات هتل پنج ستاره داریوش

۵۰درصد تخفیف پارک دلفین ها

خدمات رايگان هتل: بوفه صبحانه كامل، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت، اینترنت، زمین تنیس، استخر روباز جهت استفاده آقايان.

پذیرش صیغه نامه با ارائه مدارک معتبر امکان پذیر است.

پذیرش خانم تنها با ارائه مدارک معتبر امکان پذیر است.

آدرس: جزيره كيش – میدان داريوش


هتل ۵ ستاره مارینا کیش ، یکی از بزرگ ترین هتل های ۵ ستاره کیش

هتل 5 ستاره مارینا کیش

هتل ۵ ستاره ای در جزیره زیبای کیش، به نام مارینا که در سال ۱۳۸۹ با بیش از ۷۵۰ متر نوار ساحل اختصاصی ساخته شده است؛ این هتل در یکی از بهترین مناطق ساحلی خلیج فارس قرار دارد. هتل ۵ ستاره مارینا با طراحی چشم گیر و گیاهان تزئینی و طبیعی زیبایش، شکوهی خاص به این اقامتگاه لوکس بخشیده است.

از امکانات این هتل می توان نزدیکی به مسیر دوچرخه سواری جزیره، ورزش های مهیج دریایی مثل غواصی، جت اسکی و…، چندین استخر آب شیرین، سونا، جکوزی، سالن بدنساری، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، اجاره اتومبیل های روز دنیا، کارکنان آموزش دیده و با تجربه نام برد.

قوانین و اطلاعات دیگر هتل مارینا

  • – هزینه اقامت براي كودكان زير ۵ سال رايگان است.
  • – پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
  • – پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.

به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو، در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی)، آن را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، تا حداکثر ۲۴ ساعت قبل از ورود به شرکت اعلام شود. در صورت عدم اطلاع، خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.

آدرس: جزيره كيش – نوار سياحتى شرقى – جنب برج هاى دو قلو


هتل ۵ ستاره ویدا کیش

هتل ویدا کیش

یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره کیش ، هتل ویدا با مدرن ترین و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری دنیا است. اگر مایل هستید محل اقامتتان به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری کیش نزدیک باشد و دسترسی بیشتری به مراکز خرید داشته باشید، این هتل مناسب ترین انتخاب است.

البته فاصله هتل ۵ ستاره ویدا تا ساحل دریا حدود ۱٫۵ کیلومتر و فاصله تا فرودگاه حدود ۶ کیلومتر می باشد.

آدرس: جزیره کیش – میدان سنایی – بلوار موج


هتل ۵ ستاره بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش

یکی از بهترین هتل های لوکس و لاکچری تازه تاسیس جزیره کیش، هتل ۵ ستاره بین المللی کیش است. هتلی که همیشه آماده ارائه خدمات به مسافران کیش با امکانات کامل اقامتی است. موقعیت عالی و دسترسی راحت به اسکله تفریحی، مراکز خرید و تفریحات دریایی باعث شده مسافران بتوانند با خیالی آسوده این هتل را انتخاب کنند.

انواع اتاق های این هتل به سینگل|Single، کانکت|Connect، توئین|Twin، دبل|Double ، تریپل|Triple و سوییت|Suite تقسیم شده اند که دارای چشم انداز وسیع به دریا و غروب خورشید هستند.

امکانات یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره کیش

از دیگر امکانات ویژه این هتل می توان مجموعه ی آبی، سالن بازی کودکان و سالن ماساژ نام برد، البته علاوه بر این، استخر روباز، سالن زیبایی، ماساژ و کافی‌شاپ ویژه‌ی بانوان، هتل کیش را به عنوان اقامتگاه ایده آلی برای خانم‌ها مطرح کرده است.

آدرس: تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا ، هتل بین المللی کیش

برای رزرو هتل پنج ستاره بین المللی کیش و البته دیگر هتل های ۵ ستاره کیش به همراه تخفیفات ویژه، می توانید با ما تماس بگیرید و با مشاوره سالیان سفر به راحتی هتل خود را رزرو کنید.