معاون گردشگری منطقه آزاد کیش با تایید این موضوع می گوید: در این زمینه علاوه بر شکایات واصله در جزیره کیش، مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد طی نامه به کثرت شکایات مطرح شده از این هتل اشاره کرده و خواستار رسیدگی جدی به این موضوع شدند که در نهایت بزرگترین هتل کیش تعطیل شد .

با توجه اتفاقات تروریستی در کشور ترکیه و بستر مناسب جذب گردشگر در کشورمان تور کیش به یکی از جذاب ترین تور های مسافرتی برای گردشگران خارجی در منطقه تبدیل شده است. یکی از بزرگترین صنعت های گردشگری در کشور صنعت هتلداری میباشد که به طور مستقیم با صنعت گردشگری و توریسم در ارتباط است . از جمله مناطقی که موفقیت های چشمگیری در جذب گردشگر دارد جزیره زیبای کیش میباشد .

در تازه ترین خبری که منتشر شده است، در آستانه تورهای نوروزی کیش هتل ارم ، بزرگترین هتل کیش تعطیل و پلمب شد .

خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تایید این موضوع می گوید: هتل ارم پس از ماهها دریافت اخطارهای قانونی، عدم رعایت اصول هتلداری و عدم توجه به فرصتهایی که به دفعات طی ۳۰ ماه گذشته داده شده اعمال قانون شده است.

اما سایر هتل های کیش همچنان آماده خدمات رسانی به مسافران تور کیش هستند. شما میتوانید برای اطلاع از آفر تور ارزان کیش با کارشناسان ما در آژانس مسافرتی سالیان سفر تماس بگیرید.

طبق بخشنامه ای که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در تاریخ ۲۵ دی ماه به مدیران کل خود در استانهای مختلف کشور ارسال کرده، با شاره به اینکه این هتل از ۱۶ دی ماه شرایط لازم برای پذیرش مسافر را نداشته و غیرفعال خواهد بود، از آنها خواسته است دستور دهند موضوع به دفاتر گردشگری اطلاع رسانی شود تا در اجرای تورهای کیش این ملاحظه مد نظر قرار بگیرد.