بازار ونوس کیش که در سال ۱۳۷۵ به بهره‌برداری رسیده است، از آن مراکز خریدی‌ست که تنوع فوق‌العاده‌ای در پوشاک دارد و از آن‌جایی که جزیره کیش یک منطقه آزاد گمرکی‌ست، گردشگران می‌توانند لوازم مورد نیاز خود را با قیمت‌های مناسبی خریداری کنند.

بازار ونوس به مجموعه فروشگاه‌های پوشاکش شهره است اما در این بین فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی نیز سهم عمده‌ای از این بازار را در دست دارند. با وجود این، بازار ونوس جزیره کیش تنها یک مرکز خرید با مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها نیست. موسسان این بازار گوشه‌ای از آن را همچنین به دفاتر و خدمات اداری، دو رستوران و کافی‌شاپ و یک اتاق کودک اختصاص داده‌‌اند.

قرعه‌کشی‌ها و جشن‌های فراوانی در بازار ونوس برگزار می‌شوند که مشتریان و خریداران کالاهای این مجموعه می‌توانند از جوایز ارزنده‌اش بهرمند شوند.

بازار ونوس کجاست؟

این بازار در خیابان سنایی و کنار بازار مریم کیش واقع شده است. اگر خوب نقشه بازار ونوس کیش را زیر و رو کنید، می‌توانید هتل‌های کیشِ کیش، گراند هتل و آرامش کیش را در همان حوالی بیابید و چند روزی را در یکی از آن‌ها اقامت کنید.

چند قدم آن‌طرف از بازار، اسکله بزرگ تفریحی کیش و دورتر، مرکز تفریحی آوای خلیج فارس با امکانات تفریحی فوق‌العاده‌شان روز شما کامل می‌کنند؛ روزی پر از گشت و گذار و خرید و تفریح و هیجان. از این نظر، بازار ونوس در یکی از بهترین مناطق گردشگری جزیره کیش جا خوش کرده است.

اگر تصمیم گرفتید روز خود را در این منطقه سر کنید، پیشنهاد می‌دهیم، با یک برنامه و زمان‌بندی دقیق به سراغ غرفه‌های ونوس بروید تا از سرک کشیدن در بازارهای دیگر و تجربه بازی‌های آبی جا نمانید.

ساعت کار بازار ونوس معمولا از ۹:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب است. اما اگر شما قصد دارید در تعطیلات رسمی به آن‌جا سر بزنید، پیش از آن‌که شال و کلاه کنید با شماره تلفن بازار ونوس کیش تماس بگیرید. مبادا با در بسته مواجه شوید!