با این که هتل ها و مراکز اقامتی فراوانی در جزیره کیش وجود دارد، اما باز هم عده ای از مسافران تورهای کیش، علاقمند به اسکان در سوئیت های اختصاصی کیش هستند و همیشه سؤالاتی در مورد اجاره سوئیت در کیش می پرسند و نگرانی پیش از سفر در این باب، همیشه به جای خود پابرجاست. اما جای نگرانی نیست؛ چرا که وجود سه شهرک بزرگ اقامتی در کیش موجب شده است گردشگرانی که علاقمند به اقامت در سوئیت های کیش هستند به راحتی بتوانند سوئیت مورد علاقه شان را انتخاب کنند.

اجاره سوئیت در کیش و یک سفر خاطره انگیز


جالب اینجاست که امکان اجاره خودرو هم در این مجتمع های مسکونی بزرگ وجود دارد. در ادامه با سالیان سفر همراه باشید تا این سه مجتمع آشنا شویم.

شهرک صدف کیش در مرکز جزیره کیش به عنوان اصلی ترین سکونت گاه کیشوندان دارای هفت فاز با کاربری مسکونی است که در قلب هر یک از این فازها مراکز خریدی وجود دارد که مایحتاج ساکنین شهرک صدف را تامین می کنند.

از مهمترین این مرکز خریدها مرکز خرید صدف است؛ این مرکز خرید هم اکنون با ۶۶ غرفه یکی از مراکز خرید مناسب و خوب کیش به شمار می رود که اهالی و شهروندان از آن خرید می کنند. بازار مروارید کیش واقع در قلب جزيره کیش یکی از شیک ترین مراکز خرید جزیره کیش در شهرک صدف و کمی دورتر از سایر بازارها واقع شده است.

مراکز خرید کیش: بازار مروارید کیش کجاست؟

این بازار با الهام از بناهای دوره ی هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران به دست هنرمندان ایرانی ساخته شده است. شهرک صدف کیش شامل منازل و آپارتمان های مسکونی، مجتمع های اقامتی مسافر، بازار های محلی، پارک های بازی، سینما و خدمات عمومی می باشد.

شهرک صدف کیش با سوئیت های یک خوابه و دو خوابه

اجاره سوئیت کیش در شهرک نوبنیاد

شهرک نوبنیاد کیش سه فاز دارد و یکی از مشهورترین شهرک های کیش می باشد؛ این شهرک در منطقه میرمهنا واقع شده است. جالب است بدانید طبق ضوابط جدید تعداد واحد های هر ساختمان از ۹ به ۷ واحد رسیده و به این ترتیب در فاز سوم شهرک نوبنیاد شاهد ساختمان هایی هستیم که در طبقات بالایی تراس های بزرگی دارند. اکثر ساختمان های این شهرک آسانسور دارند و نمای آنها سنگ می باشد.

تفریحات کیش: اسکله و پارک تفریحی میرمهنا

دسترسی های شهرک نوبنیاد کیش

همچنین برای رفاه حال کودکان فضای سبز و محیط مناسبی وجود دارد. دسترسی شهرک نوبنیاد مناسب است و به راحتی می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. فاصله شهرک نوبنیاد کیش تا مرکز شهر حدود ۱۵ کیلومتر است و زمان رسیدن به نقاط مرکزی جزیره حداکثر ۲۰ دقیقه زمان خواهد برد.

مسئله دیگری که هنگام اجاره سوئیت کیش و انتخاب محل اقامت از اهمیت زیادی برخوردار است امکانات رفاهی منطقه مورد نظر می باشد. شهرک نوبنیاد کیش انواع و اقسام مراکز خرید، سوپرمارکت، خشکشویی، رستوران و امکانات دیگر را در هر سه فاز خود جای داده است.

در فاز سه شهرک نوبنیاد شاهد بازارچه هایی هستیم که در ۳ طبقه ساخته شده اند و در فاز دوم بازارچه های طوس و تمشک قرار دارند که می توانید خریدهای خود را از آن ها انجام دهید. همچنین بازارچه های نوبنیاد و بهارستان هم در فاز یک شهرک قرار گرفته اند.

اجاره سوئیت کیش در شهرک نوبنیاد

اجاره سوئیت کیش ، شهرک شهر آفتاب با سوئیت های یک خوابه

شهر آفتاب شگفت انگیزترین فضای زندگی، کار، استراحت، تفریح و ورزش را در اختیار شما قرار می دهد. مزیت اصلی این شهرک که در ساحل شرقی کیش، قرار گرفته است دریای لاجوردی آن و سواحل ماسه ای بی نظیری است که از آرامش کامل برخوردار می باشد.

قرارگیری در فاصله ۳۰۰ متری زیباترین ساحل ماسه ای جزیره کیش با دید استثنائی به آب های نیلگون خلیج فارس روح و چشم شما را می نوازد.

به جرات می توان گفت که اجاره سوئیت در کیش و در شهر آفتاب یعنی اقامت در بزرگترین شهرک مسکونی، تجاری، اداری، خدماتی، تفریحی و لوکس نه تنها در جزیره کیش بلکه در کل کشور می باشد. باغ و بوستان و فضای سبزبی انتها و دل انگیز این شهرک رویای شما را تبدیل به واقعیت می کند.

اجاره سوئیت کیش ، شهرک شهر آفتاب با سوئیت های یک خوابه

امکانات رفاهی در شهرک آفتاب کیش

با اجاره سوئیت کیش در این شهرک با امکانات رفاهی بسیار متنوع و اختصاصی مانند اسپا، استخر بانوان، سونا، جکوزی، آرایشگاه خانم ها، سالن ماساژ، سالن های بدنسازی و یوگا خانم ها، بدنسازی آقایان، رستوران های متنوع، باشگاه شبانه و رستوران جهت گرد هم بودن شهر آفتابی ها، کارواش، سوپر مارکت، آژانس هواپیمائی روبرو هستید.

همچنین با راه اندازی مجتمع اداری تجاری خدماتی شهر آفتاب کیش امکانات گسترده دیگری مانند سالن های سینما، تئاتر، محل برگزاری کنسرت، سالن های بولینگ، بیلیارد، پاتیناژ، فود کورت، تعدادی رستوران، کافی شاپ های متنوع و هایپر مارکت تعداد ۶۰۰ واحد تجاری اداری که انواع برندهای معروف جهانی را عرضه می نمایند و هر آنچه که مورد نیاز شهر آفتابی ها و مسافرین کیش است تامین و ارائه خواهند نمود.

امکانات رفاهی در شهرک آفتاب کیش

در شهر آفتاب کیش هم اکنون بیش از ۲۵۰ نفر پرسنل، کارمند و کارگر مشغول بکار هستند تا همه امکانات محیا باشد و اجاره سوئیت در کیش به هیچ وجه جای نگرانی نداشته باشد.

در این مجموعه امکانات رفاهی گسترده مانند آسانسورهای مدرن، سیستم خودکار آب شیرین کن در مجموعه، عایق بندی صوتی و حرارتی همراه با شیشه های دوجداره، سیستم تهویه مطبوع و دستگاه های خنک کننده، امکان پارک و حفاظت از قایق های شما، استخر با تراس آفتاب برای بانوان، حمام ترکی، سونا و جکوزی، سالن مجهز بدن سازی، سالن اجتماعات شبانه برای شهر آفتابی ها، رستوران، سیستم دوربین مداربسته امنیتی، اینترنت و فضای سبز گسترده قرار دارد.

سخن پایانی

جزیره کیش زیبایی های زیادی را در خود جای داده است، مکانی که در آن می توان انواع و اقسام تفریحات را تجربه کرد. شما می توانید برای داشتن چند روز آرام به کیش سفر کنید و یا با انتخاب هایتان چند روز هیجان انگیز را در کیش داشته باشید.

سفر به قصد خرید هم می تواند یکی دیگر از جذابیت های این جزیره زیبا و دوست داشتنی باشد. انتخاب اقامتگاه مناسب با توجه با شرایط و نوع سفرتان می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد و امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم برای آن دسته از مسافرانی که به دنبال سوئیت برای اجاره هستند، اطلاعات خوبی را ارائه کنیم.

 

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.