جزیره کیش یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات نوروزی است. چرا که این جزیره هم در فصل بهار هوای بسیار مطبوع و دلنشینی دارد و هم تورهای ویژه نوروزی تدارک ویژه ای برای  سفر در تعطیلات نوروز به این جزیره زیبا ودوست داشتنی دیده اند. جزیره کیش یکی از غنی ترین شهرهای ایران از جهت نقاط گردشگری طبیعی و مصنوعی است که  شما می توانید تمام تعطیلات عید را سرگرم  دیدن از این نقاط گردشگری باشید.

همچنین تورهای نوروزی کیش انواع هتل ها در قیمت های مختلف و بر اساس سلیقه و نیاز شما را طبقه بندی کرده اند و این باعث می شود شما بتوانید قیمت تور کیش را خودتان بر اساس بودجه خودتان برنامه ریزی کنید.   پس اگر تا کنون مقصدی برای گذراندن تعطیلات نوروز پیش رو انتخاب نکرده اید؛ جزیره زیبای کیش می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در این مقاله به معرفی چند منطقه گردشگری در کیش پرداخته خواهد شد که شما می توانید در تعطیلات نوروزی از این مناطق دیدن کنید.

ساحل خلیج فارس و کشتی یونانی

ساحل مروارید گونه خلیج فارس مهم ترین جاذبه گردشگری کیش است که پایه و اساس استواری  و ساخت بسیاری از نقاط گردشگری مصنوعی این جزیره از جمله پارک های ساحلی است. این ساحل زیبا که به مرارید خلیج فارس مشهور است به تنهایی گردشگران زیادی را به این جزیره جذب می کند. همچنین یکی دیگر از معروف ترین جاذبه های توریستی کیش، که نام آن برای کسانی که حتی تا کنون به کیش سفر نکرده اند هم آشناست کشتی یونانی است. پیشنهاد می شود در صورت انتخاب تور کیش نوروز ۹۶ برای گذراندن تعطیلات خود  این دو نقطه را در اول لیست خود قرار دهید.

کشتی یونانی ها

کشتی یونانی ها

اسکله و پارک تفریحی میرمهنا

پارک میر مهنا یکی از چندین پارک ساحلی در جزیره کیش است که طرفداران زیادی از میان بومیان جزیره و توریستان دارد. این طرفداری به خاطر هوای فوق العاده و محیط بسیار تمیز این پارک است. پارک تفریحی میرمهنا در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره واقع شده است.

اسکله و پارک ساحلی میر مهنا

اسکله و پارک ساحلی میر مهنا

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ نیز  که جزیره ای مرجانی است در ضلع جنوب شرقي جزیره  کیش قرار گرفته است و هتل هایی همچون هتل ماریناپارک، هتل سیمرغ همجوار این پارک مرجانی هستند. همچنین مجموعه دلفیناریوم نیز در کنار این پارک زیبا قرار گرفته است. این پارک بهترین گزینه برای خستگی در کردن بعد از گردش روزانه در جزیره کیش است.

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ

از دیگر ویژگی های استفاده از تورهای نوروزی برای سفر به جزیره کیش می توان به آفر ارزان تور کیش اشاره کرد. شما می توانید با انتخابی بجا و صحیح تعطیلات نوروزی خود را به بهترین شکل ممکن و با قیمتی بسیار مناسب و ارزان بگذرانید.

 

منبع: www.tourtokish.com