بعضی از افراد، مسافرت با خودروی شخصی و رانندگی در جاده‌های مختلف را تحت هر شرایطی به سایر شیوه‌های مسافرت ترجیح می‌دهند. مسافرت با خودروی شخصی به کیش هم مانند سایر مقاصد گردشگری، متقاضیان خاص خود را دارد.

سفر به کیش با خودروی شخصی در کنار خستگی‌های راه طولانی تا جنوب کشور، مزایایی هم دارد. از جمله، با داشتن خودروی شخصی، آزادی عمل بیشتری در شهر کیش و در هنگام بازدید از نقاط گردشگری کیش و مراکز خرید کیش دارید. ضمن اینکه رانندگی در خیابان‌های خلوت کیش به خصوص برای ساکنان شهرهای شلوغ‌تر ایران بسیار راحت و لذت‌بخش است.

گسترش مراکز کرایه خودرو در کیش و قیمت‌های مناسب آنها، مسافرت با خودروی شخصی به کیش را تحت تاثیر قرار داده‌است. اما با این وجود، همچنان مسافرانی با خودروی شخصی هستند و بنابر این دانستن تعمیرگاه‌های خودروی کیش برای آنها کاربرد دارد.

طبق اطلاعات سایت‌های سایپا و ایران‌خودرو، این شرکت‌ها نمایندگی مجازی در کیش و قشم ندارند. از آنجایی که کیش منطقه آزاد است و خودروهای خارجی در آن بیشتر هستند، این مسئله طبیعی است. با این حال تعمیرگاه‌های معمولی کیش، تعمیر خودورهای ایرانی را انجام می‌دهند.

 

در ادامه آدرس نمایندگی خودروهای پرمشتری خارجی در ایران را ارائه می‌کنیم:

نمایندگی ایرتویا در کیش

آدرس: کیش، بلوار ایران، خیابان استخر، جنب آتش نشانی

تلفن: ۴۴۲۱۳۲۰ تا ۲ (کد شهر: ۰۷۶۴)

نمایندگی هیوندا و کیا در کیش

آدرس: بلوار میرمهنا، خیابان درخت سبز، خیابان صنعت ۲

تلفن: ۴۴۳۳۷۵۷ (کد شهر: ۰۷۶۴)

 

همچنین با تماس گرفتن با ۱۱۸ و البته سوال از مسئولان هتلتان در کیش می‌توانید گزینه‌های خوبی با توجه به آدرستان و نوع خودرویتان پیدا کنید.

 

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.