شاید یکی از جذاب ترین بخش های هر سفری، امتحان کردن غذاهای سنتی و محلی شهر مقصدتان باشد. اگر شکمو باشید، قطعاً پیدا کردن رستوران‌های جدید در شهری که به آن سفر کرده‌اید، یکی از کارهایی‌ست که در طول سفر به دنبال انجام دادنش هستید! در جزیره کیش علاوه بر انواع و اقسام تفریحات هیجان انگیز، تعداد زیادی رستوران هم آماده پذیرایی از گردشگران است. رستوران کوه سنگی کیش هم یکی از رستوران‌های این جزیره است که امروز قصد معرفی کردن آن به شما را داریم.

معرفی رستوران کوه سنگی کیش


خیلی از افراد برای انتخاب یک رستوران اولویت را به طعم خوب غذا می‌دهند. برای عده‌ای هم محیط شیک رستوران و دکوراسیون آن بسیار مهم است. اما از نظر من یک رستوران زمانی عالی و قابل تحسین است که هر دوی این موارد را در کنار هم داشته باشد.

رستوران کوه سنگی با ایجاد فضای سنتی و دکوراسیونی شبیه به اسمش، توانسته این موارد را به خوبی رعایت کند. یعنی هم غذای خوشمزه برای مشتریانش می‌پزد و هم به سبب دکوراسیون کوه مانندش مشتریان زیادی را به خودش جذب می‌کند. با ورود به این رستوران احساس می‌کنید که از یک غار وارد دل کوه شده‌اید! محوطه این رستوران با آبنماهای آبشار مانند و درخت تزئین شده؛ به طور کلی همه چیز طوری طراحی شده که احساس حضور در طبیعت به مهمانان رستوران منتقل شود.

معرفی رستوران کوه سنگی کیش

بخش‌های مختلف رستوران


برای صرف غذا در رستوران کوه سنگی می‌توانید از بین میزهایی که در فضای باز و فضای سرپوشیده قرار دارند، یکی را انتخاب کنید. در محوطه روباز رستوران، تخت‌های سنتی چیده شده؛ یک حوض آب کوچک هم در میان تخت‌ها خودنمایی می‌کند.

توجه داشته باشید که ظرفیت این رستوران به اندازه ۱۰۰ نفر است. ۴۰ تخت و میز در رستوران وجود دارد و هر روز تعداد زیادی مشتری در آن رفت‌وآمد دارند. اگر گروهی سفر کرده‌اید و قصد دارید دست جمعی در این رستوران غذا نوش جان کنید، بهتر است از قبل میز رزرو کنید.

بیشتر بخوانید: رستوران کوه نور کیش بهترین مقصد شکم گردی در جزیره

منوی رستوران کوه سنگی


اگر اهل خوردن غذاهای سنتی و خانگی هستید، می‌توانید روی رستوران کوه سنگی حساب باز کنید. اگر در سفرتان هوس غذای خانگی کردید، سراغ این رستوران را بگیرید. اما اگر روی تخت‌های محوطه باز رستوران نشسته‌اید، حتماً دیزی سفارش دهید. خوردن دیزی در کیش آن هم در ظروف سنتی و سفالی، همراه با دوغ محلی و ریحان تازه در این فضا کیف دیگری دارد.

در منوی رستوران کوه سنگی کیش، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را پیدا می‌کنید. پس لازم نیست نگران باشید؛ چون هر نوع سلیقه غذایی که داشته باشید، با شکمی گرسنه وارد رستوران کوه سنگی کیش می‌شوید و حسابی سیر از آن بیرون می‌روید!

زرشک‌پلو با مرغ سنتی، جوجه‌کباب، میرزاقاسمی، کشک‌بادمجان، کباب لقمه مخصوص، ماهی هامور سوخاری و میگو سوخاری، ماهی شیر کبابی یا سوخاری از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران هستند.

منوی رستوران کوه سنگی

دسترسی به رستوران کوه سنگی


شاید یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث جذب مشتری به یک رستوران می‌شود، موقعیت مکانی و دسترسی آسان به آن باشد. طبیعی است زمانی که یک رستوران در نزدیکی محل اقامتتان در تور کیش باشد یا در اطراف جاذبه های دیدنی کیش و تفریحات آن قرار داشته باشد، تعداد مشتریانش هم بیشتر شود.

رستوران کوه سنگی کیش هم از این ماجرا به خوبی مطلع است. به همین دلیل هم در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی جزیره کیش فعالیتش را ادامه می‌دهد.

اگر برای خرید کردن در جزیره کیش مرکز خرید پردیس ۲ را انتخاب کرده‌اید، پس حتماً خودتان را به یک وعده غذای خوشمزه در رستوران کوه سنگی کیش هم مهمان کنید. این رستوران در مجاورت پاساژ پردیس ۲ ساخته شده است. اگر بعد از گشتن در پاساژ حسابی خسته و گرسنه بودید یک راست به سراغ رستوران کوه سنگی بروید. در صورتی که هتل پارمیس کیش را به عنوان محل اقامتتان برگزیده‌اید هم می‌توانید با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی به رستوران کوه سنگی برسید.

ساعت کاری و شماره تماس


برای ارتباط با این رستوران و رزرو میز می‌توانید با شماره‌ی ۰۷۶۴۴۴۵۶۷۶۴ تماس بگیرید. رستوران کوه سنگی کیش بین ساعات ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد آماده پذیرایی از مشتریانش است.

در نهایت باید این نکته را به شما یادآوری کنیم که برای سفر به جزیره کیش می‌توانید با هزینه‌های کمتر هم دست به کار شوید. شما می‌توانید با استفاده از تورهای لحظه آخری کیش ، می‌توانید ارزان‌ترین نرخ‌های پرواز و هتل را با کیفیت خوب رزرو کنید. فقط لازم است که در یکی دو روز آینده آماده سفر باشید. برای اطلاع از قیمت تورهای لحظه آخری کیش می‌توانید کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید یا هر روز سری به صفحه تور لحظه آخری در سایت تورتوکیش بزنید. برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی به جزیره کیش با ما همراه باشید.

 

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.