در پی سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه صنعت گردشگری در کیش، اخیرا مسیر پرواز کاشان به مقصد کیش راه اندازی شده است و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دراولین پرواز آن به استقبال مسافران این پرواز رفته است.

محمد محب خدایی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد کیش گفته است: کسانی که در صنعت گردشگری فعال هستند باید بدانند، فضای مناسبی برای بر قراری خطوط جدید پروازی مهیا شده است که آن را مدیون حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش هستیم. عملکرد عوامل دست اندر کار بخش های مختلف گردشگری از جمله شرکت های هواپیمایی است که باعث تداوم و برقراری پرواز ها می شود.

او ادامه داد: این سازمان تلاش می کند با ایجاد فضایی مناسب و برگزاری جشواره هایی مانند همام که هدفشان حمایت از محصولات و تولیدکنندگان داخلی است، مسیر پرواز های داخلی از شهر های مختلف به جزیره کیش را برقرار کند. همچنین ما در حال تلاش برای راه اندازی مجدد پرواز کیش به ترکیه برای سهولت تجارت و رفاه حال مردم هستیم.

مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش نیز در رابطه با این موضوع گفت: در راستای توسعه گردشگری که یکی از اصلی ترین سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش است؛ در حال توسعه خطوط هواپیمایی داخلی هستیم که خط کاشان به کیش هم یکی از این خطوط بوده که به کار گرفته شده است. این پرواز دو روز در هفته روزهای شنبه و چهارشنبه انجام می شود.

عزت الله محمدی همچنین گفت: همکاری آژانس های هواپیمایی و برنامه ریزان برای تور کیش در توسعه و جذب گردشگر بسیار موثر هستند و به واسطه همین سیاست تا کنون ۲۲مبدا به جزیره کیش مسیر پروازی ایجاد شده است. ما تلاش می کنیم برای رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری جزیره کیش این خطوط را توسعه دهیم.

او در توضیح این توسعه افزود: در جریان  مذاکرات و پیگیری های مختلفی که در این راستا انجام شده است، در حال تلاش برای توسعه و گسترش  خطوط از جزایر و سایر شهرهای کشور مانند قشم، لار، عسلویه، بندرعباس و گرگان به  جزیره هستیم  تاکنون  دو فروند هواپیمای ایرباس جدید به ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی کیش اضافه شده است و این گسترش روزافزون کار آژانس های هواپیمایی برای فروش بلیط های سیستمی و بلیط چارتر کیش را بسیار راحت تر خواهد کرد.

محمدی در ادامه گفت:  ما در حال تلاش برای  ایجاد پرواز های خارجی از جزیره کیش به کشورهای مسلمان هستیم. ایجاد چنین امکانی صنعت گردشگری جزیره کیش را با رونق بسیار خوبی همراه می کند.

منبع: www.tourtokish.com