کاپیتان جدیدی، مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش از الحاق ۴ فروند هواپیما تا پایان امسال به ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی کیش خبر داد.

در روز اول هفته دولت، کاپیتان جدیدی، مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش در یک برنامه زنده رادیویی ازکارهای انجام شده در این شرکت و برنامه های آینده آن خبر داد  و در ادامه اعلام کرد:  شرکت هواپیمایی کیش در ۸ ماه گذشته ۲ فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱ پیشرفته خریده است و سعی دارد تا پایان سال جاری هواپیماهای بیشتری به ناوگان این شرکت هواپیمایی اضافه کند.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش  فصل تابستان را  بدترین زمان پرواز عنوان کرد و ادامه داد: گرمای بیش از حد تابستان ممکن است پروازها را  دچار مشکل کند و این علت اصلی بیشتر سوانح هوایی و تاخیر در پروازها است. ما در حال تلاش برای کم کردن تاخیر پروازها هستیم.

کاپیتان جدیدی در پایان  ضمن خبر دادن از  الحاق ۴ فروند هواپیما به شرکت هواپیمایی کیش تا پایان امسال گفت: ما در حال مذاکره برای خرید یا اجازه هواپیماهای ایرباس و بویینگ تا پایان امسال هستیم  تا شرایط مطلوب تری برای خدمت رسانی به مردم فراهم کنیم.

اضافه کردن هواپیما به ناوگان این شرکت هواپیمایی خبر بسیار خوبی برای مسافران مختلف از جمله مسافران تور کیش  است و شاید بتواند ناراحتی مردم را از تاخیر در پروازهای  اخیر کمتر کند.