یکی از محبوب ترین تورهای تفریحی داخلی تور کیش است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به سمت خود میکشاند. موقعیت جزیره کیش در خلیج فارس و طبیعت و موقعیت شگفت انگیز این جزیره نظیر سواحل زیبا با آبهای زلال و آبزیان متنوع، طبیعتی دل انگیز با پوشش گیاهی متنوع و اقلیم مطلوب به ویژه برای ساکنان مناطق سردسیر، این منطقه را به یک مقصد مهم گردشگری تبدیل نموده است.

ارتباط بین کیش و دیگر شهرهای کشور روز به روز بیشتر میشود. هواپیمایی کیش ایر به عنوان اولین ایرلاینی است که پس از رده خارج شدن توپولف، بوئینگ را که هواپیمایی ایمن و میانبرد است وارد ناوگان هوایی خود کرد.

افزایش میزان گردشگر به جزیره زیبای کیش و شناساندن جزیره به گردشگران داخلی و خارجی با روزانه بین ۱۸ تا ۲۰۰ پرواز ورودی و خروجی از تهران و شهرهای دیگر کشورمان  بیشتر مراکز استانها را به کیش متصل کرده و جزیره را بیشتر و بهتر به هموطنانمان میشناساند. اکنون این ایرلاین شناخته شده با ۱۴ هواپیمای ویژه نیمی از پروازها به سمت جزیره زیبای کیش را به خود اختصاص داده است.

سفر کیش وقتی لذت بخش تر است که هر لحظه قصد کردید بزنید به دل راه. پس تورهای لحظه آخری کیش را دریابید که شوق سفر را برای شما دو چندان میکند. حالا درباره قیمت بلیط باید بگوییم که اگر با کیش ایر قصد پرواز دارید طبق دستور اعلام شده نباید از قیمت مصوب بیشتر باشد. بلیط کیش درجه بندی های مختلفی روی سیستم دارد و نسبت به تقاضا از کف قیمت تا حداکثر مشخص شده توسط ایرلاین افزایش می یابد.

در پروازهایی که تخمین زده میشود امکان تاخیر وجود دارد از طریق سامانه به تمام مسافران اعلام میشود و ساعت جدید نیز برای پرواز بیان می شود. هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشيد كه زمان تخليه و تحويل اطاق در هتلهای کیش به ترتیب ساعت ۱۲ و ۱۴ ميباشد.

منبع: www.tourtokish.com