به گزارش پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد کیش، فرودگاه بین المللی کیش، در زمره پرترافیک ترین فرودگاه های کشور قرار دارد. جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین شهر های توریستی ایران است و همچنین سازمان منطقه آزاد کیش نیز سیاست های خود را در زمینه ترویج و گسترش هر چه بیشتر صنعت گردشگری در این جزیره دنبال می کند و از این رو سعی در افزایش خطوط هوایی داخلی و خارجی در این منطقه دارد.

پرواز های داخلی این فرودگاه در آذر امسال نسبت با آذر سال پیش ۱۹ درصد افزایش پیدا کرده است و تعداد مسافران ۳۱ درصد و جابه جایی بار نیز ۳۰ درصد بیشتر شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش این فرودگاه پس از مشهد، مهرآباد و فرودگاه امام خمینی پر ترافیک ترین فرودگاه ایران است. این افزایش مسافر و افزایش درخواست برای تهیه بلیط کیش، بخصوص با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی کار آژانس های مسافرتی را بسیار بیشتر از سال پیش کرده است.

طبق آمار اعلام شده از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در آذر ماه امسال ۱۱۳ هزار و ۲۶۷ مسافر در مسیر های داخلی و بین المللی فرودگاه کیش تردد داشته اند. این رشد ۳۱ درصدی این فرودگاه را در زمره پر تردد ترین فرودگاه های ایران قرار داده است.

سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در خصوص افزایش درصد جابه جایی بار در سال جاری نسبت به سال گذشته اعلام کرد: در آذر ماه امسال ۳ میلیون و ۲۷ هزار کیلوگرم فرودگاه کیش به مقاصد گوناگون جابه جا شده است.

بدیهی است که با وجود شایعاتی که در مورد گران شدن بلیط کیش و هزینه اقامت در هتل های کیش در تعطیلات نوروزی مطرح شده است، سازمان منطقه آزاد کیش با توسعه خطوط هوایی داخلی و خارجی خود سعی در تعدیل قیمت تور کیش دارد. پس اگر قصد دارید تعطیلات نوروزی خود را به جزیره زیبا و رویایی کیش سفر کنید؛ نگران افزایش قیمت ها نباشید و برای مطمئن شدن از این موضوع قیمت اسکان را از هتل های جزیره کیش بپرسید.