×

هتل پارمیس کیش

تاریخ ورود:
۱۷ مرداد

خدمات تور:

  • گشت شهری
  • استقبال فرودگاهی
  • استخر و سونا
  • صبحانه

قیمت تور:

2 شب و 3 روز
تماس بگیرید
3 شب و 4 روز
5100000 تومان

تور های لحظه ای هتل پارمیس کیش

تاریخهتلپروازاقامتقیمت
موردی یافت نشد.

تور کیش هتل پارمیس

با انتخاب تور کیش هتل پارمیس در واقع یکی از هتل های محبوب این جزیره را انتخاب کردید که در یک موقعیت جغرافیایی خوب در میدان پردیس کیش قرار دارد. این هتل در واقع یکی از بزرگ ترین و پرامکانات ترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود.

امکانات تور هتل پارمیس کیش

اتاق های هتل، ظاهری شیک و لوکس دارند؛ بسیار بزرگ، دلواز و پر نور هستند و با امکانات رفاهی خوبی نیز تجهیز شده اند. رستوران های سنتی، مدرن و سفره خانه سنتی هتل با داشتن فضاهایی زیبا و خاص و غذاهای با کیفیت، نیاز خورد و خوراک مسافران تور کیش را به خوبی پاسخ می دهند.

همچنین تور هتل پارمیس کیش ، امکانات تفریحی خوبی از جمله استخر، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و بازی های کامپیوتری دارد که استفاده از آن ها سفر را برای مهمانان این هتل مهیج تر خواهد کرد.

انتخاب شما اگر تور کیش هتل پارمیس است باید بدانید که این هتل 5 ستاره دارای 152 اتاق (دو تخته، سه تخته و اتاق عروس و داماد) و 14 سوئیت و دو پنت هاوس، یعنی مجموعا 168واحد اقامتی می باشد.

اتاق های این هتل علاوه بر داشتن چشم اندازی زیبا، دارای امکاناتی مانند صبحانه و ناهار بوفه رایگان، سرو میوه و آب معدنی رایگان در عصرها، مینی بار غیر رایگان، اینترنت بی سیم، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیو LED، روم سرویس و صندوق امانات اختصاصی می باشند.

تور هتل پارمیس کیش دارای 4 رستوران است که شامل رستوران اصلی هتل، رستوران سنتی، سفره خانه سنتی و خانه اسپاگتی می باشند و این رستوران ها همه روزه آماده سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای مهمانان محترم تور کیش هستند.

همچنین هتل دارای اتاق جلسات و سالن کنفرانسی با ظرفیت 200 نفر جهت برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف است.

تور لحظه آخری کیش هتل پارمیس

تور کیش هتل پارمیس اگر چه جزو هتل های 5 ستاره است و نسبت به دیگر هتل های جزیره قیمت بالایی دارد اما برای ارزان تر کردن قیمت تور هتل پارمیس کیش می توانید در یکی از ایام خاص که هتل به مناسبت آن روز تخفیف زده است اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا می‎توانید از تورهای لحظه آخری کیش هتل پارمیس با قیمتی ارزان تر از نرخ واقعی و همان کیفیت استفاده کنید.

دسترسی های هتل پارمیس کیش

دسترسی های هتل پارمیس کیش بی نظیر است و یکی از بهترین موقعیت های مکانی را ازان خود کرده، به صورتی که مرکز خرید پردیس 2، در یک قدمی‌ هتل پارمیس کیش قرار گرفته و سایر مراکز خرید و نقاط گردشگری جزیره نیز به آن نزدیک است. با چند دقیقه پیاده روی از هتل هم به پارک هنگام و در ادامه اش ساحل خلیج فارس می رسید.

همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش حدود 10 دقیقه با ماشین می باشد. این نزدیکی را باید یکی از اصلی ترین مزایای این هتل به حساب آورد.

البته می توانید در هر نقطه ای از کیش که باشید به وسیله نقشه زیر خودتان را به این هتل 5ستاره بزرگ برسانید.

یخچالاینترنت در لابیتلفن در اتاقسوئیتبیلیارد
رستورانتلویزیونسرویس فرنگیسرویس ایرانیآسانسور
پارکینگاینترنتفروشگاه و غرفهلابی
ماهوارهترانسفر فرودگاهی (رفت و برگشت)سونا و جکوزیکافی شاپ

 

نوع اتاقظرفیتنفر اضافهصبحانه رایگان
دو تخته تویین رو به جزیره21دارد
دو تخته دابل رو به جزیره21دارد
دو تخته تویین رو به بازار2.دارد
دو تخته دابل رو به بازار2.دارد
سوئیت دو تخته عروس و داماد2.دارد
سه تخته رو به جزیره31دارد
سه تخته رو به بازار31دارد
سوئیت یک خوابه چهار نفره41دارد
سوئیت پنت هوس دو خوابه چهار نفره41دارد
سوئیت پنت هوس سه خوابه شش تخته61دارد

دیدگاهی بنویسید

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Call Now Button