×

هتل ویدا کیش

تاریخ ورود:
۲۵ مرداد

خدمات تور:

  • گشت شهری
  • استقبال فرودگاهی
  • استخر و سونا
  • صبحانه

قیمت تور:

2 شب و 3 روز
تماس بگیرید
3 شب و 4 روز
4900000 تومان

تور های لحظه ای هتل ویدا کیش

تاریخهتلپروازاقامتقیمت
موردی یافت نشد.

تور هتل ویدا کیش

انتخاب تور هتل ویدا کیش به معنی اقامت در یکی از جدیدترین هتل های 5 ستاره کیش است. این هتل در ابتدای سال 96 با 144 واحد اقامتی مطابق با استانداردهای صنعت هتلداری در 10 طبقه افتتاح شد. لازم به ذکر است که معماری هتل ویدا کیش، طبق معماری بروز دنیا می باشد به طوری که در این معماری اشکال هندسی مفهومی بنا شده است.

اتاق های این هتل، بزرگ، پر نور و بسیار شیک هستند و همچنین به امکانات اقامتی بسیار خوبی مجهز می باشند تا مسافران تور کیش، با اقامت در این اتاق‎ها، لحظاتی کاملا آسوده و راحت داشته باشند.

      اطلاعات بیشتر : نقشه مسیر مینی بوسهای کیش

مزایای تور کیش هتل ویدا

زمانیکه تور کیش هتل ویدا را انتخاب می کنید خیالتان از بابت امکانات و خدمات این هتل 5 ستاره راحت باشد، زیرا از امکانات و خدمات این هتل می توان به ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، مینی بار، تهویه هوای مطبوع، سرویس کودک و ... سالن بدنسازی، سنا، جکوزی، استخر و ... اشاره کرد.

یکی از مزایای این هتل فاصله کوتاهش به سواحل دریا، مراکز تفریحی و تجاری است که از این نظر دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری و مراکز مهم جزیره زیبای کیش دارد؛ همچنین اگر سفر شما به کیش سفری کاری است شکی در انتخاب تور هتل ویدا کیش نداشته باشید زیرا؛ این هتل به فرودگاه، دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل و مرکز همایش های بین المللی نزدیک می باشد.

     بازار های کیش : بازار پردیس کیش شماره 2

تور لحظه آخری کیش هتل ویدا

اگر چه هتل ویدا کیش یک هتل 5 ستاره است اما نگران قیمت تور هتل ویدا کیش نباشید زیرا این هتل به مناسبت ها و در ایام گوناگون تخفیف ویژه ای برای مهمانان خود در نظر می گیرد. همچنین شما می توانید تور لحظه آخری کیش هتل ویدا را برای اقامت انتخاب کنید، مسلما قیمت تور لحظه آخری کیش هتل ویدا مناسب تر از تورهای عادی کیش می باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد هتل ویدا موقعیت جغرافیایی خوبی در جزیره کیش دارد و با چند دقیقه پیاده روی از آن به مراکز خرید کیش از جمله مرکز خرید ونوس و مریم می رسید، اسکله‌ اصلی کیش هم حدودا یک کیلومتر با هتل ویدا فاصله دارد که با حدودا 10 دقیقه پیاده روی به آن خواهید رسید.

هتل ویدا در بلوار موج جزیره کیش قرار گرفته است.

     تفریحات کیش : گشت و گذار در با کشتی تفریحی طوطیا کیش

رستوراناستخرسرویس ایرانیسالن کنفرانس
اینترنت در لابیسرویس فرنگیلابیآسانسور
اینترنتنمازخانهکافی شاپسالن همایش
ترانسفر فرودگاهی (رفت)سونا و جکوزیبیلیاردروم سرویس
نوع اتاقظرفیتنفر اضافهصبحانه رایگان
اتاق دو تخته دبل رو به دریا21دارد
اتاق دو تخته دویین21دارد
اتاق سه تخته رو به رو دریا3.دارد
سوئیت یک خوابه سه نفره3.دارد

دیدگاهی بنویسید

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Call Now Button