×

هتل هلیا کیش

تاریخ ورود:
۱۷ مرداد

خدمات تور:

  • گشت شهری
  • استقبال فرودگاهی
  • صبحانه

قیمت تور:

2 شب و 3 روز
تماس بگیرید
3 شب و 4 روز
3850000 تومان

تور های لحظه ای هتل هلیا کیش

تاریخهتلپروازاقامتقیمت
موردی یافت نشد.

تور کیش هتل هلیا

هتل هلیا کیش یکی دیگر از هتل های پرطرفدار جزیره کیش است که در بلوار ساحل قرار دارد.هتل هلیا کیش هتلی بسیار زیباست که در کنار دریا قرار گرفته است؛ فضای سبز بیرون آن، یک محیط دوست داشتنی برای قدم زدن و استراحت در شب های خنک کیش را به مسافران هدیه می دهد.

فضاهای سردر هتل، لابی و سالن رستوران، بزرگ هستند و معماری هنرمندانه ای دارند. این فضاها با داشتن رنگ های گرم و نورپردازی های مختلف، باشکوه و شاداب شده اند.

امکانات هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش علاوه بر داشتن امکانات رفاهی خوب در اتاق ها، خدمات جانبی خوبی هم به مهمانانش تور کیش هتل هلیا ارائه می دهد.

برای مثال می توانید در خودِ هتل، اتومبیل های نو و لوکس کرایه کنید و یا از سرویس فرودگاه هتل استفاده کنید؛ همچنین در زمان های مناسبتی، برنامه های شاد و مفرح در این هتل برگزار می شود که می توانید در این برنامه ها شرکت کنید.

شما با انتخاب تور کیش هتل هلیا ، هتلی با 61 باب اتاق دو تا پنج تخته را انتخاب می کنید که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی مانند مینی بار شارژ شده، تلویزیون LED، صندوق امانات شخصی، یخچال، حمام و... می باشند.

از جمله خدمات و تسهیلات هتل هلیا کیش ، می توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان و همچنین امکان اجاره ماشین های روز دنیا جهت رفاه حال مسافران محترم اشاره کرد. کانتر گردشگری واقع در لابی هتل نیز با ارائه انواع بلیط های مراکز تفریحی و ورزشی جزیره، اوقات خوشی را برای مهمانان مجموعه به وجود خواهد آورد.

رستوران هتل با ارائه صبحانه بصورت بوفه و انواع غذاهای ایرانی با کیفیت، آماده پذیرایی مهمانان محترم تور کیش هتل هلیا است. همچنین کافی شاپ واقع در لابی هتل نیز بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مهمانان عزیز تور کیش می باشد.

تور لحظه آخری کیش هتل هلیا

یکی از بهترین انتخاب ها که صرفه اقتصادی دارند انتخاب تور لحظه آخری هتل هلیا است که می توانید با تماس به همکاران ما در سالیان سفر و یا مراجعه به صفحه تور لحظه آخری در این سایت می توانید تور لحظه آخری کیش هتل هلیا را رزرو نمایید.

دسترسی های تور کیش هتل هلیا

یکی از مهم ترین مزایای این هتل همین موقعیت جغرافیایی بسیار خوب آن است. بسیاری از مراکز خرید کیش، در یک قدمی این هتل قرار دارند و با چند دقیقه پیاده‌روی از هتل هم به ساحل شرقی و پر از تفریح و هیجان جزیره کیش خواهید رسید.

شما با انتخاب تور کیش هتل هلیا می توانید از ویژگی هایی همچون نزدیکی به ساحل دریا، اسکله تفریحی، پیست دوچرخه سواری به طول 70 کیلومتر و ایستگاه اجاره دوچرخه، مجموعه ورزشی المپیک با زمین های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، اسکواش و همچنین دارای استخر و سالن شطرنج و مجموعه ورزشی بانوان مجهز به سالن های بیلیارد و بولینگ که از جمله امکانات و تفریحاتی است بهره ببرید.

همچنین پارک ساحلی، پارک آهوان، باغ پرندگان، پارک وحش کیش و پارک دلفین ها نیز از جمله مراکز دیدنی و گردشگری جزیره هستند که مسافران هتل می توانند به راحتی به این مکان ها رفته و اوقات خوشی را سپری نمایند.

شما می توانید از طریق نقشه زیر در هر نقطه از جزیره کیش که هستید خودتان را به هتل هلیا کیش برسانید.

 

یخچالتلویزیونسرویس فرنگیآسانسور
رستوراناینترنتنمازخانهروم سرویس
پارکینگترانسفر فرودگاهی (رفت)لابیکرایه اتومبیل (بدون راننده)
اینترنت در لابیتلفن در اتاقکافی شاپسوئیت

نوع اتاقظرفیتنفر اضافهصبحانه رایگان
اتاق دو تخته دبل21دارد
اتاق دو تخته تویین21دارد
اتاق سه تخته31دارد
اتاق چهار تخته41دارد
سوئیت یک خوابه42دارد

دیدگاهی بنویسید

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Call Now Button