×

هتل صدف کیش

تاریخ ورود:
۱۷ مرداد

خدمات تور:

  • گشت شهری
  • استقبال فرودگاهی
  • صبحانه

قیمت تور:

2 شب و 3 روز
تماس بگیرید
3 شب و 4 روز
4300000 تومان

تور های لحظه ای هتل صدف کیش

تاریخهتلپروازاقامتقیمت
موردی یافت نشد.

تور کیش هتل صدف

برای کسانی که نمی‏ توانند از پس هزینه های اقامت در هتل های 5 ستاره برآید؛ پیدا کردن یک هتل 4 ستاره خوب که امکانات قابل قبولی رفاهی و تفریحی به مهمانان خود ارائه دهد؛ می تواند مفید باشد.

تور کیش هتل صدف یکی از بهترین انتخاب در میان هتل های 4 ستاره کیش است. هتل سورینت صدف در سال 1393 بازسازی شده‌است. بنابراین لابی، فضاهای عمومی هتل و اتاق ها، طراحی لوکس و ظاهری بسیار تمیز و زیبا دارند. با این اوصاف انتخاب تور هتل صدف کیش یقینا آسوده و دلچسب خواهد بود.

امکانات تور هتل صدف کیش

زمانی که تور هتل صدف کیش را انتخاب می کنید در واقع هتلی با 55 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن که شامل اتاق های سینگل (ظرفیت 1 نفر)، استاندارد، دو نفره لوکس، جونیوز سوئیت، دو خوابه لوکس و سوئیت پرزیدنشیال را انتخاب کرده اید.

اتاق های این هتل دارای مساحتی بین 30 الی 70 متر مربع بوده و طراحی و نورپردازی منحصر به فرد آن ها می تواند خاطره ای خوب برای مهمانان به جا بگذارد. اتاق های هتل صدف کیش ، به تجهیزات رفاهی گوناگون مجهز شده‌اند و جالب اینکه هتل اتاق های ویژه تری هم دارد که امکانات لوکسی مانند جکوزی دارند.

هتل سورینت صدف همچنین دارای امکاناتی مانند ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، روم سرویس، صبحانه بوفه (سرد و گرم)، ناهار بوفه (ایرانی، فرنگی و سالاد بار)، سرویس عصرانه (میوه)، سرویس چای و قهوه، اینترنت بیسیم، سیستم قفل مرکزی، تلویزیون LED، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سرویس فرنگی، صندوق امانات، سشوار و... می باشد.

هتل صدف کیش ، همچنین دارای یک رستوران و هتل با کیفیت است که بهترین غذاها، نوشیدنی ها و... را می توان در آن ها نوش جان کرد.

رستوران دلفین واقع در طبقه زیرین هتل، با ارائه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و برخورداری از کادری مجرب، آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. همچنین کافی شاپ واقع در لابی هتل نیز با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع بستنی و شیک و... آماده خدمتگزاری به مهمانان ویژه تور کیش تا نیمه های شب می باشد.

تور لحظه آخری کیش هتل صدف

مناسب بودن قیمت تور کیش هتل صدف یکی از مزایای این هتل زیباست. با این وجود از آنجایی که معمولا در تورهای لحظه آخری امکان اقامت در این هتل وجود دارد؛ همچنین با توجه به این مساله که این هتل به مناسبت های مختلف در قیمت های خود تخفیف قائل می شود شما می توانید با هزینه بسیار مناسب در طول سفر خود با انتخاب تور لحظه آخری کیش هتل صدف در هتل صدف کیش اقامتی به یاد ماندنی داشته باشید.

دسترسی های هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از نظر موقعیت مکانی در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش قرار دارد. این هتل در انتهای بلوار دریا قرار گرفته است و از آن می توان به راحتی به مراکز خرید مانند بازارهای مروارید، پانیذ، زیتون و اسکله بزرگ تفریحی کیش و همچنین به کارتینگ و مجموعه ورزشی اسپرت کلاب دسترسی داشت.

فاصله هتل صدف کیش تا دریا کمتر از 2کیلومتر است؛ طوری که با ماشین 5دقیقه‌ای و پیاده 14دقیقه‌ای به ساحل خلیج فارس می رسید. بعضی از رستوران های خوب کیش از جمله رستوران کوه نور هم در کنار هتل صدف قرار دارند.

تور هتل صدف کیش همچنین دارای سالن کنفرانسی با ظرفیت 50 نفر و مجهز به انواع امکانات و تجهیزات سمعی و بصری، مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و همایش ها می باشد. کانتر گردشگری هتل نیز با ارائه انواع بلیط های مراکز تفریحی و ورزشی با تخفیفات ویژه، اوقات خوبی را برای مهمانان عزیز جزیره کیش فراهم خواهد کرد.

یخچالاینترنت در لابیتلفن در اتاقسوئیتبیلیارد
رستورانتلویزیونسرویس فرنگیسرویس ایرانیآسانسور
پارکینگاینترنتفروشگاه و غرفهلابی
ماهوارهترانسفر فرودگاهی (رفت و برگشت)سونا و جکوزیکافی شاپ
نوع اتاقظرفیتنفر اضافهصبحانه رایگان
اتاق یک تخته1دارد
دو تخته دابل2.دارد
دو تخته تویین2.دارد
دو تخته دابل لوکس21دارد
دو تخته تویین لوکس21دارد
سوئیت دو خوابه جهار تخته41دارد
سوئیت یک خوابه دو نفره21دارد

دیدگاهی بنویسید

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Call Now Button