×

هتل شایان کیش

تاریخ ورود:
۱۲ مرداد

خدمات تور:

  • گشت شهری
  • استقبال فرودگاهی
  • استخر و سونا
  • صبحانه

قیمت تور:

2 شب و 3 روز
تماس بگیرید
3 شب و 4 روز
3800000 تومان

تور های لحظه ای هتل شایان کیش

تاریخهتلپروازاقامتقیمت
موردی یافت نشد.

معرفی تور هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از هتل های 5 ستاره قدیمی کیش است که در سال 1354 در زمینی به وسعت 55000 متر مربع ساخته شده که در سال 1388 به عضویت گروه هتل های پارس درآمد و بارها مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات آن به روز شده است.

هتل شایان کیش یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین هتل های کیش است که حتی قدمت بیشتری از هتل داریوش دارد. بنابراین زمانی که تور کیش هتل شایان را برای سفر انتخاب می کنید، یعنی یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی را در بین هتل های 5 ستاره کیش انتخاب کرده اید.

 

آژانس سالیان سفر امین برگزارکننده تور هتل شایان کیش با خدمات ويژه میزبان شما عزیزان در تمامی فصول است. برای رزرو هتل شایان کیش و اطلاع از قیمت آن در تاریخ های مختلف می توانید با شماره 02122020188 تماس حاصل فرمایید.

 

     مطالب مرتبط : پاراسل و هیجان یک تفریح به یادماندنی

امکانات تور هتل شایان کیش

هتل شایان کیش با معماری بسیار زیبا و مدور در چهار طبقه با 195 اتاق و سوئیت برای گردشگران و توریستان بنا شده است. در قسمت لابی هتل نیز برای آسایش و راحتی بیشتر میهمانان تلویزیون LED، مبلمان های راحت، دستگاه واکس کفش و ... فراهم شده است.

طبقات این هتل دارای اتاق های رو به دریا و رو به جزیره، سوئیت معمولی 4 تخته رویال، سوئیت یک خوابه 120 متری رویال، سوئیت دو خوابه دوبلکس 220 متری، دوبلکس های لوکس و سوئیت های ساحلی 2، 3 و 4 تخته می باشند که به خاطر پنجره هایی که رو به باغ یا دریا باز می شوند؛ چشم اندازی فوق العاده دلباز و دوست داشتنی به شما هدیه می دهند.

امکانات کاملی که در تمامی اتاق های هتل شایان کیش برای راحتی بیشتر مانند تلویزیون، ماهواره، یخچال، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و فرنگی، مینی بار با هزینه و ... مهیا کرده تا میهمانان هیچ کمبودی را در طول اقامت خود احساس نکنند.

اگر مهمان این هتل مجلل هستید، نگران تفریح و اوغات فراغت خود نباشید؛ با وجود امکانات تفریحی تور کیش هتل شایان مانند سالن بیلیارد، بولینگ، استخر روباز، برگزاری جشن های شبانه و استفاده از امکانات تفریحی اسکله کاملاً سرگرم و شاد خواهید بود. ناگفته نماند که اینترنت نامحدود رایگان در اتاق و لابی هتل، در دسترس تمامی میهمانان هتل می باشد.

موقعیت تور هتل شایان کیش

از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل رو به روی بزرگترین اسکله تفریحی جزیره قرار گرفته است و به اکثر مراکز تجاری و گردشگری کیش مانند هایپر مارکت، بازار زیتون، مرکز تجاری و ... نزدیک می باشد به طوری که با چند دقیقه پیاده روی می توانید خودتان را به مراکز معروف خرید کیش برسانید.

کافی شاپ این هتل 5 ستاره در ساحل زیبای جزیره انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسرهای لذیذ، کوکتل هایی خوشمزه، اسنک هایی بامزه و ... را به مهمانان عرضه می کند که مسلماً در کنار ساحل زیبا و میل کردن یک لیوان آبمیوه طبیعی و خنک خیلی دلچسب خواهد بود.

از جمله رستوران هایی که در میان گردشگران بسیار معروف می باشد، 2 رستوران به نام های شمبلیر و دیگری صدف، است. در رستوران شمبلیر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و در رستوران صدف انواع غذاهای دریایی سرو می شود. اگر به دنبال غذاهای سنتی نیز می گردید سفره خانه سنتی هتل شایان نیز بهترین گزینه برای شماست.

رستوران فرانسوی و رستوران سنتی باغ بهشت با برخورداری از کادری مجرب و سرو انواع غذاها و نوشیدنی های با کیفیت آماده پذیرایی از مهمانان عزیز تور کیش هتل شایان می باشند.

     مطالب مرتبط : دوچرخه سواریی در کیش یک تفریح جذاب و فراموش نشدنی

خدمات تور هتل بین المللی کیش

با قدم زدن در فضای خارجی این هتل که پوشیده از درختان و گل های سرسبز است می توانید به ساحل دریا دسترسی پیدا کنید و نکته جذاب اینجاست که مسیر دوچرخه سواری نیز از کنار هتل عبور می کند و بنابراین امکان دوچرخه سواری و موتورسواری نیز برای مهمانان این هتل وجود دارد.

از جمله خدمات بسیار خوبی که به میهمانان ارائه می ‌شود می توان به آرایشگاه زنانه و مردانه، دوچرخه سواری، کلوپ ورزشی (سالن بدنسازی مجهز، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و ...) اشاره کرد.

میهمانانی که در از تور هتل شایان کیش استفاده می کنند، یک بار به صورت رایگان حق استفاده از کلوپ ورزشی را دارند اما در دفعات بعد، 50 درصد هزینه را باید پرداخت کنند. ترانسفر فرودگاهی رایگان از دیگر خدمات ارائه شده در هتل است.

تور لحظه آخری کیش هتل شایان

شما می توانید برای اطلاعات از قیمت تور کیش هتل شایان و همچنین برنامه های تور لحظه اخری کیش هتل شایان با کانتر کیش در آژانس مسافرتی سالیان سفر تماس بگیرید و با مناسب ترین قیمت، این هتل را رزرو نمایید. این تور یک انتخاب اقتصادی برای آن دسته از گردشگرانی است که سفر به کیش را یک سفر لوکس می دانند.

برای بازدید از دیگر جاذبه های تاریخی و گردشگری جزیره زیبای کیش با تور کیش آژانس سالیان سفر همراه باشید تا مشاوران ما بهترین‌ها را در سفر به کیش برای شما و همراهانتان رقم بزنند.

همچنین اگر قصد رزرو هتل شایان کیش را دارید، می توانید از تورتوکیش اطلاعات لازم را برای اقامت خود و همراهان عزیزتان بدست آورید.

 

  • یخچال
  • اینترنت در لابی
  • تلفن در اتاق
  • سرویس ایرانی
  • رستوران
  • تلویزیون
  • سرویس فرنگی
  • لابی
  • پارکینگ
  • اینترنت
  • نمازخانه
  • کافی شاپ
  • ماهواره
  • سوئیت
  • بیلیارد
  • ترانسفر فرودگاهی (رفت)
نوع اتاقظرفیتنفر اضافهصبحانهقیمت
اتاق دو تخته رو به دریا2.
اتاق دو تخته رو به جزیره21
سوئیت ساحلی دو نفره21
اتاق سه تخته رو به دریا31
اتاق سه تخته رو به جزیره31
سوئیت ساحلی سه نفره31
سوئیت ساحلی چهار نفره41
چهار تخته دوبلکس رو به جزیره41
چهار تخته دوبلکس رو به دریا41
ویلای ساحلی دو خوابه چهار تخته41
سوئیت یک خوابه چهار تخته41
سوئیت دو خوابه شش تخته61
سوئیت دو خوابه شش تخته دوبلکس61

دیدگاهی بنویسید

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Call Now Button