×

هتل آرامیس کیش

تاریخ ورود:
۱۲ مرداد

خدمات تور:

  • گشت شهری
  • استقبال فرودگاهی
  • صبحانه

قیمت تور:

2 شب و 3 روز
تماس بگیرید
3 شب و 4 روز
4300000 تومان

تور های لحظه ای هتل آرامیس کیش

تاریخهتلپروازاقامتقیمت
موردی یافت نشد.

تور کیش هتل آرامیس

رزرو تور کیش هتل آرامیس یهنی انتخاب یک هتل 4ستاره نسبتا نوساز که طرفداران زیادی در میان مسافران جزیره کیش دارد. مهم ترین دلیل محبوبیت تور کیش هتل آرامیس را باید قیمت هتل آرامیس کیش دانست که با وجود امکانات رفاهی که ارائه می دهد بسیار مناسب است.

از آنجای که هتل آرامیس کیش در سال 87 به طور کامل بازسازی شده است؛ اتاق ها و فضاهای عمومی این هتل همگی زیبا، پر نور و بزرگ هستند و چشم اندازی زیبا به جزیره کیش دارند.

امکانات هتل آرامیس کیش

داخل اتاق های هتل آرامیس کیش، امکانات رفاهی بسیار خوبی وجود دارد و علاوه بر آن، پرسنل هتل همگی حرفه ای و کارآزموده هستند. این پرسنل خدمات رفاهی بسیار گسترده ای را به مسافران تور کیش هتل آرامیس ارائه می دهند تا مسافران در مدت مسافرتشان چیزی کم نداشته باشند.

هتل آرامیس کیش دارای 64 باب اتاق در 4 طبقه شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته ( به صورت سوئیت) می باشد. لابی و اتاق های هتل دارای معماری زیبا و چیدمانی بسیار شیک هستند. اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی بار غیر رایگان، صندوق امانات شخصی و صبحانه رایگان بصورت بوفه می باشند.

از دیگر امکانات این هتل در تور کیش، گشت سیاحتی در جزیره کیش است. بدین ترتیب مهمانان هتل می توانند از مناطق زیبای طبیعی و گردشگری جزیره کیش دیدن کرده و اوقات خوشی را سپری نمایند.

یکی دیگر از مزایای هتل آرامیس کیش را باید موقعیت جغرافیایی مناسب آن دانست. این هتل به اکثر جاذبه های تاریخی و تفریحی جزیره کیش و همچنین به اکثر مراکز خرید این شهر نزدیک می باشد.

تور کیش هتل آرامیس یکی از تورهای آژانس سالیان سفر است و برای افرادی که قصد سفر به جزیره کیش و اقامت در این هتل را دارند، گزینه مناسبی می باشد. کافی است با سالیان سفر تماس بگیرید تا این تور را برایتان رزرو کنیم.

هتل آرامیس کیش دارای رستوران، فست فود و کافی شاپ نیز می باشد. رستوران هتل با ظرفیت 180 نفر و با ارائه انواع غذاهای لذیذ ایرانی بصورت بوفه آماده پذیرایی از مهمانان محترم می باشد.کافی شاپ هتل نیز بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مهمانان است.

هتل 4 ستاره آرامیس دارای خدمات ویژه ای از قبیل سافاری رایگان و تخفیف در کرایه خودرو نیز می باشد.

تور لحظه آخری کیش هتل آرامیس

اگرچه همانطور که در بالا اشاره شد قیمت یک شب اقامت در تور کیش هتل آرامیس بسیار مناسب است اما با این وجود کسانی که می خواهند با قیمت کمتری در این هتل اقامت کنند می توانند در روزهای خاصی که رزرو هتل تخفیف خورده سفر خود را برنامه ریزی کنند و یا از تور لحظه آخری کیش هتل آرامیس که اقامت در این هتل را در برنامه خود قرار داده است؛ استفاده کنند.

تور لحظه آخری کیش هتل آرامیس به شما این امکان را می دهد که تا با قیمت ارزان تر از امکانات و اقامت در این هتل چهار ستاره لذت ببرید و خاطرات به یاد ماندنی در سفر با تور کیش داشته باشید.

 

 

یخچالتلویزیوننمازخانهمینی بار با هزینه
رستورانترانسفر فرودگاهی (رفت)کافی شاپروم سرویس
پارکینگتلفن در اتاقسالن کنفرانس
اینترنت در لابیسرویس فرنگیآسانسور
نوع اتاقظرفیتنفر اضافهصبحانه رایگان
دو تخته دابل2.دارد
دو تخته تویین2.دارد
سه تخته3.دارد
جهار تخته4.دارد

دیدگاهی بنویسید

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Call Now Button