مسافران تور کیش معمولا روزهای خوبی را سپری می کنند، چرا که این جزیره ی دوست داشتنی، اماکن تفریحی زیادی دارد. به اشتراک گذاشتن لذت سفر کار سختی نیست و برای بسیاری از افراد کاری لذت بخش هم هست. اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که دوست دارند تجربه ی خودشان را از تفریحات، هتل ها و دیگر جزئیات جزیره زیبای کیش به اشتراک بگذارند، می توانید تجربیات سفرتان را برای ما بفرستید تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم.

کیش

به اشتراک گذاشتن جزئیات سفر باعث می شود تا مسافران تور کیش در سفر خود، اماکن تفریحی را از دست ندهند و اگر در قسمتی مشکلی وجود دارد از آن خبردار شوند. با صحبت کردن درباره مزایا و معایب مختلف جزیره می توانید به برطرف شدن معایب کمک کرده و موجب محبوب تر شدن مزایا جزیره کیش شوید.

در نوشتن مطالب توجه کنید که نام و نام خانوادگی خود را در ابتدای متن بنویسید. هرچند روان و مفهوم بودن متن مزیت بزرگی است، ولی نیازی به سخت گیری نیست، حتی می توانید تجربیات خود را در قالب صدا (Voice)، عکس و ویدئو برای ما ارسال نمایید. برای این منظور می توانید به بخش تماس با ما رفته و و از راه های ارتباطی مختلف مثل ایمیل، شماره موبایل و تلگرام استفاده کنید.

نویسنده مهمان

اما اگر از علاقه مندان به نویسندگی هستید، نیازی به سفر کیش ندارید و با تحقیقات و مطالعه تجربیات دیگران می توانید مقالات خوبی را درباره این جزیره بنویسید. اینگونه مقالات هم با نام نویسنده در سایت ما منتشر خواهند شد. فراموش نکنید که موضوعات ما درباره جزیره محدودیتی ندارد و می توانید درباره هتل ها، اماکن تفریحی، کنسرت ها و رویدادها، اخبار و اطلاعات گردشگری جزیره زیبای کیش بنویسید. با این کار می توانید تجربه خود را در نویسندگی افزوده و رزومه مناسبی برای خودتان بسازید و به بالاتر بردن اطلاعات گردشگری درباره جزیره کیش کمک نمایید.

سفرنامه نویسی