یکی از مهجورترین مراکز خرید و بازارهای کیش بدون شک همین بازار صفین یا بازار عربها کیش است. این بازار کوچک که به بازار عربهای کیش در استان هرمزگان معروف است، در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع و در یک طبقه ساخته شده است و تاریخ تأسیس آن به سال ۱۳۵۰ برمی گردد.

همه چیز درباره بازار عربها کیش


بازار عربها کیش یکی از قدیمی ترین بازار های سنتی کیش محسوب می شود که به واسطه موقعیت مکانی اش در شمال غربی جزیره و در منطقه بومی نشین قرار دارد و از اقبال کمتری نسبت به سایر بازارهای کیش برخوردار است و گردشگران تور کیش کمتر از آن استفاده می کنند.

البته این امر مسلماً به ضرر گردشگران کیش تمام خواهد شد، چرا که اکثر کالاهای مورد فروش در این بازار قیمت بسیار ارزان تری نسبت به مراکز خرید دیگر کیش دارند و بازدید از آن می تواند این شانس را به گردشگران بدهد که لااقل از واقعیت بعضی از قیمت ها آگاه شوند.

همه چیز درباره بازار عربهای کیش

اما از سویی دیگر اسکله هایی که دور تا دور این بازار را محاصره کرده اند، می توانند از برای گردشگران جلوه ای جاذبه برانگیز به همراه داشته باشند.

یکی دیگر از دلایل کم بازدید بودن بازار عربهای کیش ، معماری قدیمی و بدون زرق و برق آن است؛ اما توصیه می شود که دقیقاً به همین دلیل از آن دیدن کنید! چرا که معماری عربی و شیوه اداره سنتی اش می تواند برایتان جالب باشد.

شما می توانید با رزرو تور کیش از طریق وبسایت تورتوکیش با ارزان ترین قیمت تنها با یک تماس تور کیش را رزرو نمایید.

شماره تماس ۲۲۰۲۰۱۸۸

اکثر فروشندگان این بازار عرب زبان هستند، اما با گردشگران به زبان فارسی دست و پا شکسته ای حرف می زنند که یکی دیگر از جذابیت های این بازار به شمار می رود.

در کیش تعداد بسیار زیادی با بازارها و مراکز خرید قرار دارند که یا سنتی هستند و کالاهای بومی و سنتی به فروش می رسانند، یا با طراحی های مدرنیته و امروزی در زمینه کالاهای مدرن فعالیت می کنند؛ البته امروزه هم کالاهای سنتی و بومی در مراکز خرید وجود دارد و هم کالاهای مدرن در بازارهای سنتی.

بیشتر بخوانید : هزینه های سفر به کیش

کالاهای بازار صفین چه در فصول عادی و چه در فصل های حراج کیش، نسبت به بازارهای دیگر، از قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر برخوردارند. بازار عرب ها کیش یکی از بازارهای کیش با قیمت مناسب محسوب می شود و تنوع اجناس در استقبال نیم بندی گردشگران از آن ها نقش به سزایی دارد.

جالبه بدانید که بازار عربها کیش به خاطر اینکه به محله قدیمی سفین نزدیک است، به بازار صفین یا بازار عربهای کیش معروف است.

این بازار کوچک، در عین حال محبوب ۷۰ غرفه فروش را در خود جای داده که می توانید اجناسی همچون لباس های زنانه و مردانه و بچه گانه، کیف و کفش های مرغوب، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، اسباب بازی و مواد غذایی را در آن جا خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: ۶ سوغات مشهور کیش

البته اگر در آن جا نیاز به فعالیت بانکی داشتید، شعب بانک های ملی و تجارت در بازار مشغول فعالیت هستند که می توانید در آن جا تراکنش های بانکیتان را برطرف کنید.

بازار عربهای کیش با اجناس ارزان قیمتش در نزدیکی بازار پارس خلیج قرار دارد که شما می توانید برای ادامه خریدتان به آن جا هم بروید.

آدرس و ساعت کار بازار عربهای کیش

همچنین بعد از گشت و گذار و یک خرید عالی وقت آن رسیده که به اسکله میرمهنا بروید، استراحت در ساحل دنج و منحصر به فرد و گذراندن اوقات خوش در کنار همراهانتان انرژی زیادی به شما می دهد تا باز هم از خوش گذرانی سیر نشوید.

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره بازار ارزان پارس کیش

زمانی که به کیش سفر کردید حتما از دیگر مکان های دیدنی کیش مانند بولینگ مریم، پیست کارتینگ کیش، بازار ماهی فروشان، مرکز خرید سارینا، روستای باغو، پارک آهوان و همچنین کشتی یونانی دیدن کنید تا خاطرات سفرتان برای همیشه در ذهن ماندگار شود.

آدرس و ساعت کار بازار عربهای کیش

نگران بهم خوردن برنامه هایتان در طول روز نباشید زیرا ساعت کار بازار عربهای کیش بازار (شهر صفین)، از ساعت ۱۰ صبح الی ۱ بعداز ظهر و از ساعت ۴بعداز ظهر تا ۱۰ شب می باشد؛ شما می توانید از طریق نقشه زیر خودتان را از هر نقطه جزیره کیش که هستید به بازار عربها برسانید.

آدرس: جزیره کیش، میدان سعدی، محله عرب ها، خیابان لارک، خیابان هامور

 

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.

 

نام دیگر بازار عربهای کیش چیست؟

این بازار نیز به بازار صفین هم شناخته می شود.

قیمت کالاهای موجود در بازار عرب های کیش چگونه است؟

قیمت کالاها در این بازار نسبت به مراکز خرید دیگر بسیار ارزان تر است و تنوع محصولات بسیار بالایی دارند.

کالاهای موجود در بازار صفین کیش چیست؟

کالاهایی همچون انواع کیف و کفش، پوشاک، لوازم خانگی، اسباب بازی، عطر و ادکلن، بدلیجات، ابزار ماهیگیری، ابزارهای تفریحات آبی، خوراکی ها و غذاهای محلی، لوازم آرایش و بهداشتی و همچنین صنایع دستی جزیره کیش

موقعیت مکانی بازار عربهای کیش

در شمال غربی کیش و در منطقه بومی نشین قرار دارد (آدرس دقیق در مطلب فوق)