بازار مرکز تجاری کیش با ۱۶٬۶۸۳ متر مربع، نه تنها از بزرگ‌ترین بازارها و مراکز تجاری کیش است بلکه یکی از اولین فرزندان این جزیره، پس از اعلام آن به عنوان یک منطقه آزاد، به حساب می‌آید. این بازار که در سال ۱۳۷۹ تاسیس شد، تا به امروز نیز در میان دیگر مراکز خرید سری توی سرها داشته و همواره محبوبیتش در میان گردشگران را حفظ کرده است. چنان‌که نمی‌توان به کیش رفت و از سیر و سیاحت میان فروشگاه‌های مرکز تجاری کیش چشم پوشید. اما پس از نزدیک به ۲۰ سال فعالیت چگونه می‌توان جوان ماند و آوازه خود را در ازدحام این جزیره حفظ کرد؟!

مرکز خرید ارزان کیش

«ارزان» واژه مناسبی برای آن‌چه حقیقتا در این مرکز خرید می‌گذرد، نیست. بهتر است واژه‌ای دیگر را آورد و جای آن نشاند؛ عبارتی که به خوبی اجناس این مرکز خرید را توصیف کنند. شاید «مقرون به صرفه» همان عبارتی باشد که ما به دنبال  آن می‌گردیم. کالاهای مرکز خرید کیش نه ارزان بلکه بسیار مقرون به صرفه است.

کاربری که نامش را افشا نکرده است، در فضای مجازی در وصف بهای اجناس این مرکز خرید می‌نویسد که در بازار مرکز تجاری کیش همه‌جور قیمتی می‌‎توان یافت و خرید کرد. او بهای اجناس را به کیفیت‌شان نسبت می‌دهد و از قیمت‌های متنوع و مقرون به صرفه بازار می‌گوید. دیگری اما تنوع را تنها به قیمت اجناس محدود نمی‌کند. او که خود تجربه گردش در بازار مرکز تجاری کیش را دارد، معتقد است که تنوع نه تنها در قیمت‌ها بلکه در اقلام و کیفیت بازار نیز به چشم می‌آید. این پر بیراه نیست!

این بازار ۴۷۹ واحد تجاری دارد که هر یک در زمینه‌های گوناگون با پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و غیره فعالیت می‌کنند. این یکی از کم‌یاب‌ترین مراکزی است که همه چیز را این‌گونه در خود جمع دارد.

در جایی دیگر، افشین نجفی، یکی دیگر از گردشگران بر این امتیاز صحه می‌گذارد و از حضور برندهای معتبر در بازار می‌گوید:« هرچی جنس خارجی مارک و تک بخواهید آنجا می توان پیدا کرد. حالا از پوشاک اصل ترکیه تا کت شلوار های ایتالیایی و فرانسوی. یا خوردنی‌ها چای‌های کشورهای دنیا از همه مدل. آدامس‌های خارجی. لوازم های آرایشی مارک کم‌پیدا. از ادکلن و عطر های تک دنیا را می توان در مرکز تجاری کیش پیدا و خرید کنید. ضمنا مردم بعد از خرید از مغازه‌های طبقات مرکز تجاری کارت قرعه کشی را باید از مغازه‌داران آنجا بگیرن.»

جز این، بازار مرکز تجاری کیش چند کافی‌شاپ، یک فست‌فود و یک رستوران گردان دارد که هر روز و هر شب از خیلِ خریداران و گردشگران استقبال می‌کنند و به آنان در مطلوب‌ترین شکل خدماتی ارائه می‌دهند.

مرکز خرید ارزان کیش

مرکز تجاری کیش کجاست؟

این بازار روی نقشه موقعیتی استثنایی دارد؛ هم به مکان‌های تفریحی مانند مسیر دوچرخه سوار و اسکله تفریحی کیش راه دارد و هم در احاطه هتل‌های داریوش و پانیذ و شایگان است و به بازارهای رقیب، پانیذ و پردیس ۲ و میکامال و دیپلمات نزدیکی می‌کند.

در حقیقت موقعیت مرکز تجاری کیش زمان شما را نجات می‌دهد و هر آن‌چه را می‌خواهید در دسترس‌تان می‌گذارد. مرکز تجاری کیش در خیابان فردوسی بعد از تقاطع پروین اعتصامی واقع شده است.

اگر در حوالی خیابان فردوسیِ جزیره کیش هستید، از قرعه‌کشی خودروی مرکز تجاری کیش عقب نمانید!  خودتان را رأس ساعت ۲۲ آن‌جا بگذارید و در مراسم شادِ قرعه کشی شرکت کنید. کسی چه می‌داند؟! شاید برنده خوش‌شانس خودرو شما باشید.

ساعت کاری

ساعت کاری این مرکز خرید، روزها از ساعت ۹ تا ۱ و شب‌ها از ساعت ۵ تا ۱۰ است اما هرگز فراموش نکنید پیش از مراجعه به بازار، به خصوص در روزهای تعطیل، تلفن بازار مرکز تجاری کیش را از لابی‌من و یا دیگر خدمه هتل بگیرید و از باز بودنش مطمئن شوید.