×

هتل پارمیدا کیش

تاریخ ورود:
۲۵ مرداد

خدمات تور:

  • گشت شهری
  • استقبال فرودگاهی
  • استخر و سونا
  • صبحانه

قیمت تور:

2 شب و 3 روز
تماس بگیرید
3 شب و 4 روز
4040000 تومان

تور های لحظه ای هتل پارمیدا کیش

تاریخهتلپروازاقامتقیمت
موردی یافت نشد.

تور کیش هتل پارمیدا

انتخاب تور کیش هتل پارمیدا یعنی انتخاب یک 5 ستاره از هتل های لوکس و مجهز جزیره کیش که به دلیل موقعیت جغرافیایی فوق العاده مناسبی که دارد، همیشه مورد توجه مسافران تور کیش بوده است.

این هتل زیبا که در اسفند ماه سال 1393 تاسیس شده، جزو هتل های نسبتا جدید جزیره کیش محسوب می شود؛ در 4 طبقه و 81 اتاق آماده خدمت رسانی و فراهم کردن بهترین امکانات اقامت به مهمانان می باشد.

امکانات هتل پارمیدا کیش

تور هتل پارمیدا کیش با داشتن اتاق های شیک و مجهز، رستوران و کافی شاپ زیبا و با کیفیت و امکانات تفریحی نظیر استخر سرپوشیده، ماساژ و ... اقامتگاهی راحت و آسوده برای مسافران جزیره محسوب می شود.

آن ها وقتی از خرید و گردش به هتل باز می گردند؛ تمام خستگی روز خاطره انگیزشان در این هتل رویایی رفع خواهد شد. همچنین این هتل امکان دسترسی رایگان به وای فای را برای همه میهمانان خود فراهم کرده و دارای پارکینگ مسقف رایگان نیز در محل می باشد.

اتاق های هتل پارمیدا کیش شامل اتاق های یک تخته، دو تخته و اتاق خانوادگی می باشد. این اتاق ها همگی بزرگ و پر نور هستند؛ مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون LED ، مبلمان راحتی، تلفن، حمام خصوصی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان می باشند.

تور لحظه آخری کیش هتل پارمیدا

کسانی که به دنبال تور ارزان کیش هستند و در عین حال می خواهند تور کیش هتل پارمیدا را به عنوان هتل محل اقامت خود انتخاب کنند می توانند صفحه تور لحظه آخری کیش هتل پارمیدا را به طور مرتب و روزانه بررسی کنند تا تور مورد نظر خود را پیدا کنند.

همچنین قیمت تور کیش هتل پارمیدا به مناسبت های مختلف از تخفیف برخوردار می شود و شما می توانید با قیمت کمتر در طول سفر خود در این هتل اقامت کنید.

دسترسی تور هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در خیابان رودکی واقع شده است. این هتل با موقعیت ممتاز خود، به دلیل نزدیکی به مکان‎های دیدنی و تجاری جزیره کیش، همواره مورد توجه مسافران قرار داشته است. هتل پارمیدا کیش فاصله بسیار کمی با مراکز خرید کیش، هایپر مارکت، پارک و شهربازی شهر دارد و دسترسی اش به سایر نقاط گردشگری تور لحظه آخری کیش از جمله اسکله تفریحی نیز راحت است.

فاصله هتل پارمیدا کیش تا دریا هم با ماشین خیلی کوتاه است و 4دقیقه ای به ساحل می رسید. این نزدیکی را باید یکی از مهم ترین مزایای این هتل دانست. در ضمن شما می توانید از طریق نقشه زیر در هر نقطه از کیش که باشید خودتان را به راحتی به این هتل بزرگ برسانید.

 

یخچالاینترنت در لابیتلفن در اتاقسوئیتبیلیارد
رستورانتلویزیونسرویس فرنگیسرویس ایرانیآسانسور
پارکینگاینترنتفروشگاه و غرفهلابی
ماهوارهترانسفر فرودگاهی (رفت و برگشت)سونا و جکوزیکافی شاپ

 

نوع اتاقظرفیتنفر اضافهصبحانه رایگان
دو تخته21دارد
سه تخته31دارد
سوئیت یک خوابه سه نفره31دارد
سوئیت دو خوابه چهار نفره42دارد
سوئیت یک خوابه چهار نفره41دارد

دیدگاهی بنویسید

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Call Now Button