طبق خبر جامعه هتلداران کیش  کسانی که قصد دارند تعطیلات نوروزی خود را در کیش بگذرانند بابت خبر کذب منتشر شده مربوط به گرانی هتل های کیشنگران نباشند.  جزیره کیش به خاطر گردشگران زیادی که در تمام فصول سال به خود جذب می کند؛ یکی از پیشگامان در زمینه صنعت هتل سازی در کشور محسوب می شود. در این جزیره هتل هایی  با قیمت ها و امکانات مختلف وجود دارد که مسافران می توانند بر حسب بودجه، نیاز و سلیقه خود در طول سفر خود به جزیره زیبای کیش در آنها اسکان کنند. البته قیمت این هتل ها براساس تعداد ستاره  و تعرفه های مشخص تعریف می شود.

در تعطیلات نوروزی که یکی از پر رفت و آمدترین روزهای جزیره و اوج شلوغی هتل ها ست. همیشه شایعات و اخباری مبنی بر گران شدن قیمت هتل ها منتشر می شود. امسال هم  اخباری مبنی بر گران شدن ۲۰ تا ۳۰ درصدی هتل های کیش به گوش رسید. اما در واقع هتل های کیش گران نشده است بلکه اکثر آنها برای مسافران خود تخفیف های ویژه نوروزی نیز در نظر گرفته اند.

این تخفیف ها بسته به قوانین و استاندارد های هر هتل و بسته به میزان درآمد آن هتل فرق دارد. جزئیات این تخفیفات را می توانید از سایت های مربوط به تور کیش نوروز ۹۶ مشاهده کنید. هتل های کیش برای سفرهای نوروزی ۹۶ از ۱۰ تا ۶۰ درصد تخفیف زده اند.

رییس جامعه هتلداران کیش نیز در خصوص خبرگرانی هتل های این جزیره گفت:  این خبر مقرضانه و دور از واقعیت است و به وسیله یکی از هتل های پلمپ شده به صورت دروغ منتشر شده است.  مسیح الله صفا توصیه کرد کسانی که قصد سفر به کیش را دارند با تماس به هتل  ها از کذب بودن این خبر مطمئن شوند.

برای نوروز امسال ۴ هتل جدید نیز در کیش  شروع به کار خواهد کرد که این هتل ها هم مطابق با قیمت های رسمی خواهد بود. قیمت تور کیش براساس تعرفه های مشخص خواهد بود.

منبع: www.tourtokish.com