اخیرا مذاکراتی در خصوص اضافه شدن کشتی کروز به ناوگان دریایی منطقه آزاد کیش در راستای توسعه تجارت و صنعت گردشگری انجام شده است. این خبر از سوی مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد و امور بین الملل کیش، مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های این منطقه که پتانسیل ایران را در جهت  رشد سفرهای دریایی بسیار بالا دانسته است اعلام کرده است که ایران در شمال و جنوب کشور مرز آبی دارد و بخصوص در جنوب از خرمشهر تا چابهار پهنه ی آبی کشور استعداد بسیار خوبی برای توسعه گردشگری دریایی دارد.

موسوی گفت: در ایران برخلاف تمام دنیا که شهرهای کنار آب آباد تر از سایر شهرها هستند، شهر های ساحلی ما از آن آبادانی مورد انتظار دور هستند. بنابراین باید با توجه به پتانسیل های بالای کشور در این زمینه و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری بر نگاه دریا محور، سازمان بنادر، سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و مناطق آزاد را هر چه بیشتر بسط و گسترش دهند.

او همچنین اضافه کرد، در جریان توسعه همین سیاست ها، به تازگی مذاکراتی در خصوص افزودن کشتی کروز به ناوگان سفرهای دریایی منطقه آزاد  کیش انجام شده است.

گسترش گردشگری از طریق دریا، یقینا تاثیر بسیار خوبی بر روی قیمت تور کیش خواهد گذاشت. بدهی است هر میزان راه های دریایی، هوایی و زمینی برای دسترسی گردشگران به منطقه آزاد تسهیل پیدا کند. توریستان زیادتری جذب این منطقه می شوند و صنعت گردشگری رونق بیشتری پیدا می کند.

تنها با به وجود آمدن چنین شرایطی است که  گردشگرانی که می خواهند ارزان سفر کنند می توانند بسیار بیشتر از قبل از آفرهای تور کیش استفاده کنند چرا که با رونق گرفتن صنعت گردشگری این امکان برای برنامه ریزان و آژانس های گردشگری هر چه بیشتر می شود.

امید است با برنامه ریزی هایی که برای تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۶ توسط سازمان منطقه آزاد کیش انجام گرفته است؛ تور کیش نوروز ۹۶ با قیمتی بسیار مناسب و امکاناتی بسیار بهتر از سال های قبل به خدمتگذاری مهمانان نوروزی جزیره کیش بپردازد.