سازمان منطقه آزاد جزیره زیبای کیش که یکی از استراتيیک ترین مناطق گردشگری ایران است هر ساله برای بهتر شدن کیفیت امکانات خود برای میزبانی گردشگران داخلی و خارجی اقدامات بسیار موثری انجام می دهد.

امسال نیز مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در حکمی برای تعطیلات نوروزی سال ۹۶، کمیته هایی تشکیل داده و روسای و اعضای کمیته های ستاد نوروزی کیش برای نوروز ۹۶ را معرفی کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، محمد محب خدايي را به عنوان دبير ستاد نوروزي، قدرت ابراهيمي به عنوان رييس كميته تشريفات، رامين افشاري به عنوان رييس كميته بحران، ابراهيم رضواني به عنوان رييس كميته فرهنگي و اجتماعي، سيروس عيدي پور به عنوان رييس كميته پشتيباني، علي جيرفتي به عنوان رييس كميته نظارت بر نرخ خدمات، سید اسماعیل موسوی به عنوان رييس كميته حمل و نقل هوايي و دريايي، پرهام جانفشان به عنوان رييس كميته اسكان و خدمات رفاهي، روح الله مهدي نژاد به عنوان رييس كميته تبليغات و اطلاع رساني، علیرضا ایزد بخش به عنوان رييس كميته امنيتي و انتظامي، حسين يگانه پویا به عنوان رييس كميته نظارت و ارزيابي عملكرد و ابراهیم شقاقی به عنوان رییس ستاد حقوقی ستاد نوروزي سال ۱۳۹۶ معرفی کرد و هدف این ستاد را افزایش کیقیت ارایه خدمات در تعطیلات نوروزی دانست.

دکتر مونسان نیز در متن این احکام گفته است، امیدواریم در جهت  رسیدن  به اهداف بزرگ و عالی  سازمان  در جهت تامین خدمات با کیفیت گردشگری و جذب حداکثر گردشگر به جزیره کیش  به اندازه نیاز توجه شود.

یقینا وجود چنین ستادی برای نظم بخشیدن به تور کیش نوروز ۹۶ بسیار موثر خواهد بود . این ستاد می تواند به اسکان مسافران، کیفیت هتل ها، کیفیت امکاناتی که از سوی نقاط گردشگری باید به بازدیدکنندگان ارائه شود نظم دهد و کیفیت آنها را بسیار بالا ببرد.

همچنین چنین ستادی می تواند قیمت  بلیط ها را بسیار تعدیل کند و این امکان را برای همه کسانی که دوست دارند تعطیلات نوروزی خود را در جزیره زیبای کیش بگذرانند فراهم کند تا از طریق تور ارزان کیش رویایشان محقق شود و تعطیلاتی بی نظیر را سپری کنند.

منبع: www.tourtokish.com