بیماری یا کسالت در طول سفر، از آن دسته اتفاقات ناگواریست که هیچ کدام از ما دوست نداریم تجربه کنیم و بسیاری از ما هم آن را تجربه کرده‌ایم. اما اگر شهری که به آن سفر می‌کنید، امکانات درمانی خوبی داشته باشد، در آرامش و تسکین شما، نقش بسیاری خواهد داشت.

خوشبختانه در سال‌های اخیر، توجه بیشتری به مسئله نیازهای سلامتی مسافران و به خصوص بومیان منطقه کیش شده‌است و چندین مرکز سلامتی و بیمارستان در نقاط مختلف شهر کیش احداث شده‌است. در صورتی که به مراکز درمانی کیش نیاز پیدا کردید، بهترین راه برای دسترسی به آنها، سوال از مسئولان هتل محل اقامتتان است. آنها نزدیک‌ترین مرکز درمانی به شما را متناسب با نیازهایتان معرفی خواهند کرد و نحوه دسترسی به آن از محل هتلتان در تور کیش را هم به شما خواهند گفت.

اما در ادامه به اصلی‌ترین مرکز درمانی کیش یعنی بیمارستان کیش اشاره می‌کنیم:

بیمارستان کیش در بلوار حریره قرار گرفته‌است. دسترسی به بلوار ایرانِ کیش بسیار راحت است. در انتهای غربی این بلوار، بلوار حریره دیده‌ می‌شود. بیمارستان کیش بسیار مجهز است و خدمات بسیار خوب و البته ارزانی را به کلیه مراجعان از جمله دارندگان دفترچه تامین اجتماعی ارائه می‌کند.

کلینیک امام علی (ع) یکی از بخش‌های زیرمجموعه بیمارستان کیش است. کلینیک امام علی کیش با داشتن متخصصانی در کلیه زمینه‌ها، آماده ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب به کلیه مسافران کیش است.

این کلینیک و بیمارستان، سایت هم دارند و از طریق سایت آنها، می‌توانید به صورت اینترنتی برای پزشک مورد نظرتان نوبت بگیرید.

البته باید توجه داشت که متاسفانه کیش از نظر امکانات درمانی، منطقه نسبتا محروم است. نیازهای درمانی ساده شما در این شهر به خوبی برطرف می‌شود اما توصیه می‌شود که ترجیحا برای درمان‌های کمی تخصصی‌تر، در صورت اورژانسی نبودن، به مراکز درمانی کیش مراجعه نکنید.