در قلب جزیره کیش، میان هتل معروف شایان و مجتمع تجاری ونوس، یکی از مراکز تفریحی مهم کیش قرار گرفته است، که علاقمندان به بازی و سرگرمی را به سوی خود فرا می خواند؛ بولینگ مریم کیش بدون شک یکی از بهترین مراکز تفریحی کیش است که می تواند لحظات شاد و مفرحی را در کنار دوستانتان رقم بزند.

صفر تا ۱۰۰ بولینگ مریم کیش


طراحی فوق مدرن این مجموعه باعث می شود که گردشگران در نگاه اول احساس کنند که به یک سالن مسابقه جهانی قدم گذاشته اند. علاوه بر سالن بزرگ و با کیفیت بولینگ، این مجموعه شامل یک سالن بیلیارد است که به نوعی بهترین و باکیفیت ترین سالن بیلیارد جزیره کیش محسوب می شود.

میزهای زیاد بازی اسنوکر و ایت بال در این سالن وجود دارد و نورپردازی بسیار خوب، به بهبود هر چه بیشتر فضا در نگاه گردشگران می افزاید. نکته دیگر، سالن بدنسازی بزرگ و پیشرفته‌ای ست که آن هم یکی از بهترین های جزیره کیش محسوب می شود و در محیطی جذاب و حرفه ای، میزبان ورزشکاران است.

تفریحات بولینگ مریم کیش

با اینکه این مجموعه نقاط قوت دیگری همچون سونا و محل بازی کودکان هم دارد، اما بهتر است که در آخر کلام به رستوران و کافی‌شاپ مدرنی اشاره کنیم که هر دوی آن ها بدون اندیشه درباره ویژگی های ورزشی و سرگرمی مجموعه بولینگ مریم کیش ، جزو آن دسته از مکان هایی هستند که ساکنان و گردشگران کیش از آن ها به عنوان محلی برای وقت گذراندن و قرارهای دوستانه و صرف وعده های غذایی استفاده می کنند؛ چرا که کیفیت بالای این مجموعه علاقمندان را از سراسر جزیره کیش به سوی خود فرا می خواند.

تفریحات کیش: شهربازی پیشرفته هایلند کیش

تفریحات بولینگ مریم کیش

مجموعه بولینگ کیش یکی از مجموعه های مطرح ورزشی-تفریحی جزیره زیبای کیش است که شامل سالن بیلیارد، سالن بولینگ، بدنسازی، سرزمین بازی، سونا، جکوزی، کافی شاپ و رستوران می باشد. این سالن بزرگ در اواخر سال ۱۳۸۳ تاسیس شده و به دومین بولینگ از نظر بزرگی و امکانات در ایران تبدیل شده است.

در ادامه قصد داریم به معرفی تک تک تفریحات مهیج بولینگ مریم جزیره کیش بپردازیم.

بولینگ کیش : بولینگ یکی از تفریحات مفرح مجموعه بولینگ مریم کیش است که در کنار عزیزانتان می توانید از آن لذت ببرید. بولینگ مریم با داشتن ۱۶ خط که در هر خط ۴ نفر می توانند بازی کنند، نورپردازی سالن بولینگ با سیستم Black Light از زیباترین و وسیع ترین سالن های بولینگ در ایران محسوب می شود.

بولینگ کیش

بیلیارد کیش : سالن بیلیارد در طبقه همکف مجموعه تفریحی بولینگ مریم جزیره کیش قرار دارد که از زیباترین سالن های بیلیارد در ایران بشمار می رود. میزهای بازی اسنوکر، پیرامید و ایت بال در این سالن ها قرار دارند؛ در این سالن جمعا ۱۶ میز که شامل ۵ عدد اسنوکر، یک عدد پیرامید و ۱۰ میز ایت بال است.

ایت بال یکی از محبوب تریت بازی های بیلیارد است که درخواست های زیادی دارد و به همین دلیل تعداد میزهای ایت بال در مجموعه بیشتر است.

بیلیارد کیش

بدنسازی : سالن بدنسازی مجموعه ورزشی بولینگ مریم کیش با امکانات و خدمات ایده آل و کامل مجهز به دستگاه های جدید در دو سانس صبح ها برای بانوان و شب ها برای آقایان فعالیت می نمایند.

سونا و جکوزی : مجموعه بولینگ کیش دارای سالن های مجزای سونا و جکوزی برای آقایان و خانم ها به صورت همزمان است.

دنیای بازی مریم : مجموعه ورزشی مریم با داشتن محیطی جذاب برای کودکان شما سعی در سرگرم نمودن آن ها کرده تا آن ها هم بتوانند به اندازه شما از بودن در این مجموعه لذت ببرند. از امکانات این سالن می توان به بازی های مفرح و بازی های کامپیوتری متنوع مناسب تمام سنین اشاره کرد که می توانند ساعت ها بچه ها را سرگرم کنند.

دنیای بازی

رستوران: رستوران بولینگ مریم در بالاترین طبقه و مشرف به فضای اطراف با نمایی فوق العاده قرار دارد که محیط مناسبی را برای پذیرایی از مهمانان تور کیش فراهم کرده است.

این سالن ها به هیچ وجه ورودی دریافت نمی کنند که این موضوع در مورد گردشگران ایرانی و غیر ایرانی صدق می کند که امکان استفاده از تمام فضا را به راحتی فراهم کرده است.

مراکز خرید کیش: بازار سارینا ۲ کیش

قیمت بازی های مختلف مجموعه

  • – هزینه نیم ساعت بولینگ در مجموعه: ۵۰۰۰۰ تومان
  • – هزینه یک ساعت بیلیارد: ۱۶۰۰۰ تومان
  • – هزینه یک ساعت اسنوکر: ۲۰۰۰۰ تومان

آدرس بولینگ مریم کیش

ساعت مورد نظر برای استفاده از تفریحات و فضای بولینگ کیش از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۲ بامداد می باشد.

آدرس: کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا، بولینگ مریم کیش

تلفن: ۰۷۶۴۴۲۱۱۲۱

ساعت کاری: ۱۱ صبح الی ۲ بامداد

وب سایت: www.kishmaryambowling.com

 

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.