حتی اگر هدفتان از سفر به کیش خرید کردن نباشد و این کار را جزو برنامه‌های سفرتان قرار نداده باشید؛ با دیدن بازارها و مراکز خرید لوکس و متنوعی که در جزیره کیش ساخته شده‌اند وسوسه می‌شوید که سری به آنها بزنید. در واقع یکی از جاذبه‌های جزیره کیش همین مراکز خرید است که هر سال مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. یکی از مهم‎ترین و معروف‎ترین این مراکز بازار پردیس یک کیش است.

سال ۱۳۷۱ بازار پردیس ۱ کیش با کمک مهندسان فرانسوی در زمینی به مساحت ۱۲هزار مترمربع ساخته شد. این مرکز خرید که یکی از قدیمی‎ترین مراکز خرید کیش می‎باشد در سمت شرق جزیره واقع شده است. ساختمان پردیس یک کیش متشکل از دو طبقه و ۲۲۸ غرفه تجاری می‌باشد و معماری آن به‎صورت مثلثی شکل است. این سبک معماری باعث شده مشتری‌ها و بازدیدکنندگان این پاساژ بدون خسته‌شدن از پیاده‌روی و بالا و پایین‌رفتن از پله‌ها، بتوانند از تمام واحد‌های پردیس۱ دیدن کنند.

واحدهای تجاری بازار پردیس یک کیش محصولات متنوعی را در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، آرایشی و بهداشتی، موبایل، ساعت، مکمل‌های غذایی، سیستم‌های کامپیوتری و… عرضه می‌کنند. نمایندگی شرکت‌های لوازم خانگی، شعبه‌های بانک دولتی و خصوصی، چند دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و… از امکاناتی است که این مرکز خرید را از سایرین متمایز می‌سازد. با توجه به این تنوع، در نظر گرفتن این بازار به‎عنوان یک میان برنامه کار صحیحی نیست و لازم است زمان بیشتری برای گردش در آن صرف کنید.

رستوران، چایخانه سنتی و چند کافی شاپ‌ هم در این بازار وجود دارد که با محیطی آرامش بخش و منوی غذایی متنوع در خدمت مشتریان بازار پردیس یک کیش هستند. در کنار تمام این امکانات بازار پردیس ۱ کیش هر شب ساعت ۲۲ یک مراسم قرعه‌کشی انجام می‌دهد و به کسانی که در طول روز خرید کرده‌اند به قید قرعه جوایزی اهدا می‌کند. این مراسم قرعه‌کشی همراه با برنامه‌ی جنگ شادی و موسیقی زنده برگزار می‌شود و ساعات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل‌های نزدیک بازار پردیس ۱ کیش

بخش زیادی از هتل‎های کیش در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارند که با حدود ده دقیقه پیاده‌روی از آنها به این مرکزخرید می‌رسید. به طور مثال می‌توان موارد زیر را در این باره نام برد:

  • هتل آرامیس
  • هتل پارمیس
  • هتل کوروش
  • هتل سارا
  • هتل شایگان
  • هتل پانیذ
  • هتل آرا

آدرس بازار پردیس یک کیش

جزیره کیش، بین خیابان فردوسی و بلوار رازی، روبه‌روی پارک هنگام

ساعت کاری بازار پردیس ۱ کیش

همه روزه

از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ و از ۱۷ تا ۲۳

در تمام ایام سال فقط روز عاشورا تعطیل است.