فروشگاه‌هایی با اجناس مقرون به صرفه، دسترسی به مناطق تفریحی و هتل‌های مشهور شهر، آکواریومی به بزرگی ۶۴۰۰ متر مکعب از آبزیان گوناگون و آب‌نماهای رنگ‌آمیزی شده… دیگر چه انتظاری از یک مرکز خرید در بهترین منطقه گردشگری ایران می‌توان داشت؟! همه این‌ها را بازار مرجان کیش یک‌جا با هم دارد!

شگفت آن‌جاست که گذر ۲۸ سال از عمر این بازار و تاسیس پی در پی مراکز خرید با امکانات رفاهی مدرن نیز نتوانسته است فروشگاه‌های آن را از رونق بیندازد و توریست‌ها و گردشگران را از امکانات تفریحی‌اش دور نگه دارد. از این نظر این می‌تواند نمونه‌ای کم‌نظیر از بازارهای همیشه در بورس باشد. اما چطور می‌توان با ظهور رقیبان ثروتمند در حوالی، همچنان بی‌رقیب باقی ماند؟

بی‌تردید، قیمت مقرون به صرفه اجناس  یکی از دلایل عمر طولانی این بازار است. در کم‌تر مجموعه‌ای در کیش می‌توانید هر گونه کالایی را مقرون به صرفه‌تر از بازار مرجان تهیه کنید. این امتیاز خود به خود سبب جذب گردشگران به سمت و سوی بازار مرجان کیش است.

همچنین، اگر چه مدت‌ها از سرِ ساخت این بازار می‌گذرد، امکانات تفریحی و رفاهی‌اش هنوز جای ویژه‌ای در میان گردشگران دارد. به راستی چطور می‌توان از آن آکواریوم باشکوه و تنوع فراوان موجودات دل کند و از آب‌نماهایی که به ضرب موسیقی، لحظه به لحظه، رنگ عوض می‌کنند، چشم گرفت؟!

وقتی پایت به این بازار باز می‌شود،  وارد فضایی سر بسته و البته با شکوه می‌شوی که با وجود این همه سال نه کوچک‌ترین جایی از آن آسیب ندیده و نه معماری‌ زیبایش از چشم افتاده است.

به موقعیت جغرافیایی بازار مرجان روی نقشه نگاه کنید: دسترسی کم‌نظیر آن به هتل‌های مشهور شهر، ساحل رویاگون مرجان و پارک دلفین‌ها… گردش دلپذیر در ساحل مرجان و سیاحت دلفین‌های پر جنب و جوش را با لذت خرید از یکی قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید این جزیره، در ساعت کاری، کامل کنید.

بازار مرجان کیش کجاست؟

این بازار در نزدیکی ساحل مرجان واقع شده است؛ در یک نگاه گذرا به آدرس بازار مرجان کیش در خواهید یافت که این بازار نیز همانند بازار ونوس کیش از دسترسی کم‌نظیری بهره دارد. پیش از مراجعه بد نیست از ساعت‌ کاری فروشگاه‌هایش سر در بیاورید و یا با شماره تلفن بازار  تماس بگیرید.