سازمان منطقه آزاد کیش به تازگی با مالکان هتل های جزیره کیش نشستی برقرار کرده است، که درجه بندی هتل ها را مورد تاکید قرار داده و تاکید شده است که این نکته باید در راس فعالیت هتل داران جزیره قرار گیرد. نکته دیگری که به آن تاکید شد لزوم سازماندهی خانه های شبانه و امکان ایجاد شرایط  کنترل این محل ها بود.

در مسافرت هایی که به کیش انجام میشود، مسافران با توجه به فاکتورهای مختلف هتل خود را انتخاب می‌کنند. برخی تور کیش در هتل های ۳ ستاره را انتخاب میکنند تا با هزینه کمتر سفر خود را برنامه ریزی کنند و برخی دیگر کیفیت اقامت خود را مدنظر میگیرند و تور کیش هتل ۵ ستاره ترجیح میدهند. البته برای مسافرانی که میخواهند اقامتی با کیفیت مطلوب و قیمتی به نسبت مقرون به صرفه داشته باشند. تور کیش هتل ۴ ستاره انتخاب مناسبی خواهد بود.

از آنجاکه بر این هتل ها نظارت صورت می‌گیرد و به صورت رسمی فعالیت می‌کنند تورهای کیش نیز از همین هتل ها برای اقامت مسافران انتخاب میکنند.

با توجه به اینکه در تمام ایام سال تورهای کیش برگزار میشود و اکثریت قریب به اتفاق این مسافران در هتل ساکن میشوند اقدامات موثری که برای هرچه بهتر شدن خدمات رسانی هتل ها انجام میگیرد برای مهمانان جالب توجه است. لذا درجه بندی هتل ها که انتخاب هتل را آسانتر و آگاهانه تر میسازد و باعث میشود با اطمینان بیشتری بودجه خود را صرف اسکان کنیم.

مدیر عامل هتل داریوش کیش در جلسه برگزار شده با مدیران منطقه آزاد کیش به آموزش کارکنان هتل برای خدمات رسانی در خورو شایسته مسافران تاکید فراوان داشت و اعلام کرد که به صورت گسترده آموزش را جزئی از رئوس کاری خود در این هتل قرار داده اند.

امنیت نکته دیگری بود که در نشستت مالکان بسیار مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مسئله حضور مسافرکش های شخصی در محوطه فرودگاه و بندر برای رسیدگی بیشتر در اولویت برنامه ها قرار گرفت.

از دیگر مطالب مهم این جلسه  و خبر خوب برای مسافران کیش جمع آوری کانترهای سطح بازارها و حذف تریپ تاکسی ها بود که باعث کاهش قیمت های تمام شده برای مسافران شده است.

منبع: www.tourtokish.com