یکی از دلایل محبوبیت جزیره کیش وجود تفریحات فراوان آن است. تفریحات کیش آنقدر زیاد است که هر گردشگر با هر سلیقه ای و با هر بودجه ای می تواند تفریحی مطابق با میلش بیابد و سفری شاد و مفرح را در تور کیش تجربه کند.

یکی از تفریحات کیش که هم طرفداران زیادی دارد و هم قیمتش نسبت به بسیاری دیگری از تفریحات ارزان تر است اجاره موتور برقی کیش یا اسکوتربرقی است. دقت داشته باشید که آژانس سالیان سفر در زمینه تورهای کیش از مبداهای مختلف فعالیت می‌کند؛ این مقاله صرفاً جهت آشنایی با اسکوتر برقی و راه‌های اجاره کردن آن برای شما عزیزان نوشته شده است.

همه چیز درباره اجاره موتور برقی در کیش


در پاسخ به این سوال که اسکوتر برقی چیست باید گفت؛ اسکوتر برقی، دوچرخه یا موتور کوچکی است که با برق کار می کند و باید از آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری استفاده شود. تماشای زیبایی های جزیره کیش به همراه سواری و گشت و گذار با این موتورهای برقی تجربه خوبی است که لذت و هیجان بسیاری دارد.

این موتورهای کوچک و ایمن با باطری شارژ می شوند و بعضی از آن ها تا حدود ۱۱۰کیلومتر را با سرعت ۹۰کیلومتر بر ساعت طی می کنند و اگر آن ها را کامل شارژ کنید می توانید از یک ساعت گشت و گذار لذت ببرید.

مرکز اجاره موتور برقی در کیش

مرکز اجاره موتور برقی در کیش

اجاره موتور برقی در کیش انواع مختلفی دارند، اسکوتر برقی دو نفره کیش و همچنین نوع یک نفره یک نمونه از آن ها هستند. مرکز اجاره موتور برقی در کیش در مراکز تفریحی جزیره مانند اسکله تفریحی، پارک ساحلی و همچنین از ایستگاه هایی که مخصوص در کیش هستند. بهتر است بدانید که امکان خرید و فروش این وسیله کوچک و هیجان انگیز در کیش نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید : پارک ساحلی مرد ماهیگیر بهترین نقطه از جزیره کیش

اجاره موتور برقی در کیش شرایطی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. برای استفاده از اسکوتر برقی باید:

  • – داشتن حداقل ۱۵سال تمام برای قرارداد بستن و قبول مفاد آن.
  • – به یک کارت شناسنایی معتبر و همچنین ۵۰هزار تومان ودیعه نیاز دارید.
  • – حتما باید از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی) استفاده کنید.
  • – برای تردد با اسکوتر برقی حتما باید در جاده مخصوص دوچرخه استفاده کنید؛ جداً از اسکوتر سواری در پیاده روها و سواره روها و همچنین جاده های خاکی خودداری نمایید زیرا در صورت مشاهده اینگونه تخلف، ضمن بازپسگیری وسیله ملزم به پرداخت ۵۰هزارتومان جریمه خواهید شد.
  • – اگر به دستگاهی که اجاره کرده‎اید آسیبی وارد شود که به خاطر بی احتیاطی شما باشد؛ شما موظف هستید خسارت وارد شده را جبران کنید.
  • – اگر هنگام استفاده از اسکوتر برقی دچار آسیب شدید. ایستگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی شما نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید : به ساحل نقره فام کیش هم سری بزنید

مهم‎ترین نکاتی که باید هنگام استفاده از اسکوتر برقی رعایت کنید

  • – از سمت راست خود برانید!
  • – قبل از اتمام شارژ باطری به ایستگاه بازگردید!
  • – آهسته برانید!
  • – مراقب عابرین پیاده مخصوصا سالمندان و کودکان باشید.

بیشتر بخوانید : دوچرخه سواری در کیش را فراموش نکنید

قیمت اجاره موتور برقی در کیش

قیمت اجاره موتور برقی در کیش

قیمت اجاره موتور برقی در کیش نسبت به نوع موتور و شرکت های ارائه دهنده از ۳۰ تا ۵۰هزار تومان متغیر می باشد. البته توجه داشته باشید که قیمت اجاره موتور برقی در کیش ممکن است در ایام و شرایط خاص، متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین زمان سفر به کیش

معایب و فواید استفاده از اسکوتر برقی

این موتورهای برقی در کیش یا هر کجای دنیا به دلیل اینکه به اندازه سهم خود از آلودگی هوا جلوگیری می کنند خیلی محبوبیت ایجاد کرده اند. علاوه بر اینکه در جزیره کیش برای موتور بوق زدن ممنوع می باشد و جریمه دارد، خود این موتورهای برقی هم کاملا بی صدا هستند که این مسئله هم مزیت و هم معایب محسوب می شود. اما چرا؟

معایب و فواید استفاده از اسکوتر برقی

مزیت بی صدا بودن اسکوتر برقی در کیش

آرامش و سکوت…!به نظر شخصی من مسئله ناخوشایندی است وقتی مثلا لب ساحل نشسته باشم و صدای گوشخراش موتور سیکلت های بنزینی، آرامش و سکوت خاصتان را به هم بزند. شاید به این مورد تا به حال توجه نکرده باشید ولی بدون صدا بودن این موتور برقی ها در حین رانندگی به شما اجازه می دهند که به راحتی با همراه خودتان بدون فریاد کشیدن، صحبت کنید.

معایب بی صدا بودن اسکوتر برقی در کیش

یکی از معایبی که در مورد بی صدا بودن این موتورها می توان حدس زد، بوق نزدن آن است. چرا؟؟ چگونه در کیش با وجود بی صدا بودن موتور در مواقع خطر به اطرافیان هشدار دهیم؟؟ اگر شما ایده ای در این مورد دارید می توانید در قسمت نظرات برای ما بفرستید تا اینکه این مشکل برای موتورهای بی صدا برطرف شود.

 

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.

 

مراکز اجاره موتور برقی در کیش

در مراکز تفریحی کیش مثل اسکله تفریحی، پارک ساحلی و ایستگاه های مخصوص

شرایط اجاره اسکوتر برقی کیش

داشتن حداقل ۱۵سال تمام / ارائه ۵۰هزار تومان ودیعه / استفاده از وسایل ایمنی(کلاه ایمنی)

قیمت اجاره موتور برقی چقدر است؟

قیمت اجاره موتور برقی از ۳۰ تا ۵۰هزارتومان متغیر است.