بازار پردیس دو کیش یکی از زیباترین و مدرن‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است که تقریبا می‌توان گفت تمام گردشگران و مسافران تور کیش از آن بازدید و خرید می‌کنند. این بازار هم مثل پردیس۱ از قدیمی‎ترین بازارهای کیش می‎باشد که در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است.

معرفی بازار پردیس کیش


ساختمان این مرکز خرید که توسط معماران ایرانی در مساحت حدود ۲۲هزارمترمربع طراحی شده است شامل ۲۳۰واحد تجاری و ۱۰واحد اداری در چهار طبقه می باشد. نمای بیرونی و داخلی پاساژ پردیس کیش در نگاه اول گردشگران را مجذوب خودش می‌کند و فضای نورانی اش چشم ها را خیره می کند.

تزئینات طبیعی و مصنوعی بی نظیری که در آن وجود دارد سبب می شود که این فضای بزرگ جلوه ای دو چندان را در نگاه بازدیدکنندگان رقم بزند. فضای داخلی مرکز خرید پردیس کیش با درخت های نخل و گیاهان مختلف، یک هواپیمای غیرنظامی و لنج ماهیگیری تزئین شده است.

طراحی تزئینات منحصر بفرد بازار پردیس کیش، حتی به فضای بیرونی بازار هم کشیده می شود و آب نما و رقص نورهای فراوان جلوه ای خاص به بازار پردیس ۲ کیش می بخشند. سیستم‌های خنک کننده قوی، ۷ آسانسور معمولی و ۲آسانسور شیشه ای، ۸ پله برقی، وسایل حمل بار و… از امکاناتی هستند که این بازار در اختیار مهمان هایش می گذارد.

تور نوروزی کیش یکی از بهترین و پرطرفدارترین تورهای ارزان قیمت نوروز کیش می باشند که دوستداران دریای زیادی را به سمت خود جذب کرده است. شما هم می توانید بهترین قیمت تورهای نوروزی را از طریق ما تهیه نمایید تا در خاطرات سفرتان همراه شما باشیم.

طراحی تزئینات منحصر بفرد بازار پردیس کیش، حتی به فضای بیرونی بازار هم کشیده می شود و آب نما و رقص نورهای فراوان جلوه ای خاص به بازار پردیس ۲ کیش می بخشند. سیستم‌های خنک کننده قوی، ۷ آسانسور معمولی و ۲آسانسور شیشه ای، ۸ پله برقی، وسایل حمل بار و… از امکاناتی هستند که این بازار در اختیار مهمان هایش می گذارد.

 

معرفی بازار پردیس کیش

علاوه بر فضای جذابی که در این مجموعه به چشم می خورد، امکانات رفاهی متنوهی هم برای مسافران در نظر گرفته شده است. فضاهایی برای استراحت به همراه رستوران بزرگ، کافی شاپ مدرن و چایخانه سنتی در بازار پردیس کیش وجود دارد تا مشتریان بتوانند خستگی یک خرید لذت بخش را به راحتی از تن به در کنند؛ به همین دلیل شما می توانید علاوه بر خرید، یک مجموعه کامل از خدمات را در اختیار داشته باشید.

در پاساژ پردیس کیش چه کالاهایی موجود است؟

واحدهای تجاری مرکز خرید پردیس کیش کالاهای متنوعی در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، الکتریکی، موبایل و کامپیوتر، لوازم خواب، ساعت، عطر و ادکلن، آرایشی و بهداشتی، گل مصنوعی و لوازم لوکس، ساعت، شکلات و مواد غذایی، مکمل‌های دارویی و غذایی، اسباب بازی و… عرضه می‌کنند؛ در ضمن در این مجموعه جدیدترین محصولات برندهای بین المللی وجود دارند مه می توانید با قیمت مناسب آن ها را خریداری کنید.

یکی دیگر از عواملی که باعث مطرح شدن این مرکز خرید از سایرین شده مراسم‌های قرعه‌کشی‌ای است که هر شب برپا می‌شود. این مراسم هر شب ساعت ۲۲ همراه موسیقی زنده اجرا می‌شود.

برای خرید لباس ارزان در کیش به کدام مراکز خرید کیش برویم؟

اگر علاقمند به خرید در جزیره کیش هستید، مرکز خرید پردیس ۲ را در تور کیش سالیان سفر به هیچ عنوان از دست ندهید!

 

ضمن اینکه برای رفاه حال گردشگران، زمین بازی برای کودکان در این مجموعه طراحی شده که بزرگسالان هم می توانند از این فضا نهایت استفاده را ببرند.

در پاساژ پردیس کیش چه کالاهایی موجود است؟

اگر می خواهید علاوه بر خرید، حسابی به شما خوش بگذرد توصیه می شود حتما به این مجموعه سری بزنید، البته فراموش نکنید که برای گشت و گذار در مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و بازدید از واحد های تجاری آن ها، نصف روز زمان لازم دارید.

به بازار پردیس یک کیش هم سری بزنید

هتل‌های نزدیک پاساژ پردیس کیش

تعداد زیادی از هتل های کیش در نزدیکی این پاساژ وجود دارند که در ادامه لیستی از آن‌ها را برایتان آورده‌ایم

  • – هتل سارا
  • – هتل شایگان
  • – هتل آرا
  • – هتل آرامیس
  • – هتل سان رایز
  • – هتل پارمیس
  • – هتل کوروش
  • – هتل پانیذ
  • – هتل ارم

آدرس مرکز خرید پردیس کیش

خیابان راضی، بین هتل پارمیس و بازار پردیس ۱

تلفن بازار پردیس ۲ کیش

۰۷۶ ۴۴۴۵ ۶۲۲۰

ساعت کار مرکز خرید پردیس کیش

گشت و گذار در مراکز خرید هم یک نوع تفریح محسوب می شود، حتی اگر هم قصد خرید نداشته باشید می توانید همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۳:۳۰ به مرکز خرید پردیس کیش بروید و از خرید و گردش خود لذت ببرید.

 

اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه می‌دهد.

 

کالاهای موجود در پاساژ پردیس۲ کیش

پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی مثل موبایل و کامپیوتر، لوازم خواب، ساعت، عطر و ادکلن، آرایشی و بهداشتی، لوازم لوکس، شکلات و مواد غذایی، اسباب بازی

هتل های نزدیک بازار پردیس کیش شماره ۲

هتل سارا – هتل شایگان – هتل آرا – هتل آرامیس – هتل سان رایز – هتل پارمیس – هتل کوروش – هتل پانیذ – هتل ارم

ساعت کار مرکز خرید پردیس کیش

همه روزه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۳:۳۰ این مرکز تجاری در حال فعالیت است.