در شرق جزیره کیش و در خیابان فردوسی، مرکز خرید بزرگی واقع شده است که درخشش نمای شیشه‌ای آن از دورتر قابل دیدن است. بازار پانیذ کیش مرکز خریدی‌ست در ۲ طبقه که متشکل از ۱۸۳ غرفه است و انواع لوازم و محصولات موردعلاقه گردشگران تور کیش، در این بازار قابل یافتن است.

چرا بازار پانیذ در کیش را انتخاب کنیم؟

نکته قابل توجه درباره پانیذ، شهرت این بازار به قیمت‌های بسیار مناسب و تنوع بالای اجناسش است. غرفه‌های بزرگ پانیذ، اجناس متنوعی را عرضه می‌کنند؛ اجناسی نظیر: پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، مواد غذایی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، مکمل‌های غذایی و دارویی، سیستم‌های الکترونیکی صوتی و تصویری، عینک، آرایشی و بهداشتی و… که با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسند. همچنین هر شب رأس ساعت ۲۲ قرعه‌کشی پرسروصدایی دراین بازار انجام می‌شود و جوایزی به مشتریانی که در همان روز خرید کرده‌اند، اهدا می‌شود. مساحت مرکز خرید پانیذ یک هکتار است و بنای آن به صورت مدرنی در سال ۱۳۷۸ ساخته شده است.

بازار پانیذ کیش کجاست؟

آدرس بازار پانیذ کیش بسیار سر راست است. این مرکز خرید در یکی از بهترین نقاط بر روی نقشه قرار دارد؛ از یک سو به ساحل سنایی و از سویی دیگر به هتلی با همین نام نزدیک است. همچنین با دیدار از مرکز خرید پانیذ می‌توانید با یک تیر سه نشان بزنید و به اجناس بازار پردیس یک و بازار پردیس دو هم که از اتفاق در همان حوالی واقع شده‌اند، نگاهی بیندازید.

از ساعت کاری پانیذ کیش چه می‌دانید؟

زمان همواره برای گردشگرانی چون ما که قصد دارند همه جزیره کیش را طی دو روز زیر و  رو کنند و از امکاناتش بهره بگیرند، کم است. اگر این اولین‌بار است که به جزیره کیش می‌رویم، طبیعی است، مکان‌های متراکم‌تر را انتخاب کنیم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر از بسیاری از دیدنی‌ها دیدن کنیم و خریدنی‌ها را بخریم. از این نظر موقعیت بازار پانیذ کیش مثال‌زدنی است. شما می‌توانید تمام روز را در ساحل خوش بگذارنید و در نوبت بعداز ظهر و شب، از ساعت پنج تا یازده، به پانیذ بروید و یا این‌که در ابتدای روز پس از یک استراحت شبانه از ساعت ۹ صبح تا ۱ ظهر به این مرکز خرید مراجعه کنید و همزمان به مراکز خریدی که پیرامونش قرار دارند، سر بزنید.